در طول فروش روز یادبود آمازون تا 40٪ در Sony Electronics صرفه جویی کنید

اگر به دنبال تخفیف‌های سینمای خانگی در این آخر هفته روز یادبود هستید، باید تخفیف‌های محدودی را برای تلویزیون‌های سونی، تجهیزات صوتی و دوربین‌های موجود در آمازون بررسی کنید. می‌توانید محصولات جالبی را در طول فروش به دست آورید، از جمله هدفون حذف نویز WH-100XM4 با قیمت 248 دلار (348 دلار)، هدفون Sony LinkBus S True Wireless با قیمت 128 دلار (معمولاً 220 دلار)، تلویزیون سونی براویا 55 اینچی 4K OLED. برای 1398 دلار (1700 دلار) و بیشتر.

ما تمام معاملات لوازم الکترونیکی سونی را در طول فروش روز یادبود آمازون بررسی کردیم و موارد دلخواه خود را در لیست زیر جمع آوری کردیم. به خاطر داشته باشید که این تخفیف‌ها فقط تا روز یادبود، 27 مه در دسترس هستند – مگر اینکه ابتدا فروخته شوند – پس از آن‌هایی که هنوز در حال فروش هستند، توجهتان را جلب کنید.

معاملات هدفون سونی

سونی WH-1000XM4 و WF-1000XM5
سونی WH-1000XM4 و WF-1000XM5

اکثر تخفیف ها مربوط به خط هدفون های بی سیم حذف نویز سونی است. این شامل مدل‌های روی گوش مانند WH-1000XM5 و WH-1000XM4، و همچنین هدفون‌های بی‌سیم واقعی مانند WF-1000XM5 و LinkBuds S و حتی بلندگوهای گردن‌بند مانند Sony SRS-NB10 می‌شود. مجموعه ای از مدل های متعدد کلاه ایمنی با قیمت های پایین را در لیست زیر کشف کنید.

معاملات تلویزیون سونی

سونی براویا XR OLED
سونی براویا XR OLED

فروش روز یادبود آمازون همچنین شامل تخفیف بر روی تلویزیون های هوشمند سونی می شود. چندین گزینه اندازه برای مدل‌های مختلف براویا XR OLED، Mini، LED و LED فول آرایه و همچنین سایر تلویزیون‌های هوشمند مجهز به Google TV سونی وجود دارد. ما چند تلویزیون خاص را برای لیست زیر انتخاب کرده‌ایم، اما مطمئن شوید که برای دیدن گزینه‌های سایز موجود بیشتر روی آن کلیک کنید.

بخوانید  Caractéristiques du jeu Rainbow Six Mobile Modes, fonctionnalités et détails de gameplay

تخفیف های نوار صوتی، بلندگو و گیرنده سونی

نوار صوتی 2.1 کانال سونی HT-S400نوار صوتی 2.1 کانال سونی HT-S400
نوار صوتی 2.1 کانال سونی HT-S400

این فروش همچنین فرصتی عالی برای ارتقای تنظیمات صوتی سینمای خانگی خود با یک نوار صوتی جدید مانند نوار صوتی Dolby Atmos HT-S2000، یک بلندگوی بلوتوث قابل حمل مانند Sony ULT Field 7 یا گیرنده صدای فراگیر Sony STRDH590 است. برای مشاهده سایر معاملات صوتی سینمای خانگی سونی در آمازون، لیست زیر را بررسی کنید.

معاملات دوربین سونی

دوربین بدون آینه سونی Alpha ZR Vدوربین بدون آینه سونی Alpha ZR V
دوربین بدون آینه سونی Alpha ZR V

مجموعه کوچکی از دوربین ها و لوازم جانبی دوربین ساخت سونی نیز به فروش می رسد، از جمله گزینه های دیجیتال مانند Sony ZV-1 و ZV-1 II و مدل های بدون آینه فول فریم مانند Sony Alpha 7R V. همچنین می توانید لنزهایی مانند لنز استاندارد Sony FE 50mm F1.8.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر