در اینجا نحوه عملکرد Call of Duty: Black Ops 6 در Game Pass آمده است

می دانیم که Call of Duty: Black Ops 6 در ماه اکتبر برای Xbox Game Pass (و PC Game Pass) عرضه می شود، و اکنون ما تمام جزئیات را در مورد نحوه دسترسی مشترکین Game Pass به آن داریم. Activision یک پست وبلاگ بزرگ در وب سایت رسمی Call of Duty منتشر کرد تا توضیح دهد که چگونه همه کار می کند، اما ما آن را در چند جمله زیر برای شما خلاصه کرده ایم.

اساساً، مشترکین Game Pass می توانند در زمان عرضه در 25 اکتبر به Call of Duty: Black Ops 6 دسترسی داشته باشند، اگر به طور فعال مشترک Game Pass Ultimate، Game Pass PC یا Game Pass Console باشند. همانطور که انتظار دارید، مشترکین Game Pass Ultimate به نسخه های PC و Xbox بازی و همچنین حالت های Multiplayer و Zombies در هر دو پلتفرم دسترسی دارند. با این حال، افرادی که دارای اشتراک کنسول Game Pass هستند، برای اینکه بتوانند حالت‌های آنلاین Black Ops 6 مانند زامبی‌ها و همچنین چند نفره عمومی را بازی کنند، باید مجوز Game Pass Core را نیز داشته باشند. مشترکین می توانند برای دریافت امتیازاتی مانند مجموعه سلاح های Mastercraft و بسته شکارچیان در مقابل شکارچیان، به نسخه Vault بازی (MSRP 30 دلار آمریکا) ارتقا دهند. اپراتور شکار شده

برای دسترسی به جوایز پیش‌سفارش مانند Open Beta Early Access و Woods Operator Pack، مشترکین Game Pass باید قبل از 25 اکتبر از طریق پلتفرمی که اشتراک خود را در آن نگه می‌دارند وارد Modern Warfare 3 یا Warzone شوند. مشخص نیست که این بتای باز چه زمانی برگزار می شود، اما مشترکین باید به زودی منتظر تاریخ های مشخص باشند. علاوه بر این، اگر اشتراک Game Pass را لغو کنید، طبیعتاً دسترسی به Black Ops 6 را از دست خواهید داد، مگر اینکه دوباره مشترک شوید یا آن را به طور کامل خریداری کنید.

بخوانید  انتشار ارتقا نسل ۹ بازی های Dark Pictures: Man of Medan و Little Hope

در دیگر اخبار Call of Duty که در نمایشگاه بازی‌های ایکس‌باکس فاش شد، اخیراً متوجه شدیم که Black Ops 6 از همه بازیکنان می‌خواهد که برای لذت بردن از بازی، از جمله کمپین، یک مجموعه اینترنتی مداوم داشته باشند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر