دانلود Destiny 2: The Final Shape به فضای خالی زیادی نیاز دارد

کاربران Steam برای پیش بارگذاری Destiny 2: The Final Shape به 300 گیگابایت فضای خالی نیاز دارند.

در روز در 4 ژوئن، The Final Shape، آپدیت مورد انتظار Destiny 2، سرانجام منتشر خواهد شد. اطلاعات پیش بارگذاری برای این به روز رسانی اخیرا فاش شده است و برخی الزامات عجیب و غریب شناسایی شده است. کاربران Steam برای پیش‌دانلود این به‌روزرسانی به ۲۹۹.۷ گیگابایت فضای خالی نیاز دارند. البته این به دلیل نحوه مدیریت به روز رسانی استیم است.

این عدد در سایر پلتفرم ها نیز زیاد است. اما مقدار آن در رایانه شخصی بسیار عجیب به نظر می رسد. پس از نصب این به روز رسانی، نسخه جدید جایگزین نسخه قبلی Destiny 2 می شود و مجموع نصب را به حدود نصف می رساند. این مقدار فضای خالی فقط برای به روز رسانی مورد نیاز است.

مقدار فضایی که The Final Shape در تمام پلتفرم ها اشغال می کند به شرح زیر است:

تضاد شخصیت در Destiny 2

اندازه این به روز رسانی یکی از بزرگ ترین ها در تاریخ بازی ها و شاید بزرگترین است. این آپدیت در ساعت 20:30 روز 14 خرداد (3 ژوئن) به وقت ایران بر روی اکثر پلتفرم ها منتشر می شود. البته برای جلوگیری از شلوغی سرور، برخی از کاربران پلی استیشن می توانند آپدیت 8.0.0.1 بازی را ساعت 20:30 روز 12 ژوئن (به وقت ایران) دانلود کنند.

فرم نهایی پایان Destiny 2 نخواهد بود. Bungie همچنان در حال کار بر روی این بازی است و باید ببینیم برنامه آنها برای آینده این اثر چیست.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تاخیر در نسخه نینتندو سوییچ هاگوارتز Legacy