خلاصه نقد و بررسی Star Wars: Sidekick

دو قسمت اول The Acolyte به طرفداران جنگ ستارگان فصل جدیدی در دوره ای ارائه می کند که قبلاً توسط سریال ها یا فیلم های دیگر کشف نشده بود. اکنون که بررسی‌ها برای نمایش منتشر شده است، ما در زیر به بررسی گزیده‌های نقد می‌پردازیم تا به شما کمک کنیم تا دریابید که آیا The Acolyte ارزش وقت گذاشتن را دارد یا خیر.

GameSpot در بررسی ما از The Acolyte امتیاز 8/10 را به این سری داد. منتقد فیل اوون نوشت که او “واقعاً مسیری را که سریال در چهار قسمت اول می گیرد را بررسی می کند”. او همچنین خاطرنشان می کند که این سریال “با اشتیاق از جنگ ستارگان به عنوان محیطی برای خلق چیزی جدید استفاده می کند.”

The Acolyte توسط Leslye Headland ساخته و نوشته شده است و Headland کارگردانی دو قسمت اول را بر عهده دارد. در این سریال آماندلا استنبرگ، لی جونگ جائه، چارلی بارنت، دفنه کین، ربکا هندرسون، جودی ترنر اسمیت، کری آن ماس، مانی جاسینتو، دین-چارلز چپمن و جوناس سوتامو ایفای نقش می کنند.

می‌توانید نمونه‌ای از نمرات و گزیده‌های نقد را در زیر مشاهده کنید و همچنین یک اجماع انتقادی‌تر را در سایت خواهر GameSpot متاکریتیک ببینید.

آکولیت

  • کارگردان: Leslye Headland
  • فیلمنامه: لزلی هدلند، جیسون مایکلف و چارمین دگریت
  • بازیگران: آماندلا استنبرگ، لی جونگ جائه، چارلی بارنت، دافنه کین
  • تاریخ انتشار: 4 ژوئن

GameSpot–8/10

“چیزی که بیش از همه نظر من را جلب می کند بی طرفی لحن این سریال است که احتمالاً به دلیل دوری از فرنچایز اصلی ممکن شده است. این سریالی است که شمایل نگاری های آشنای زیادی دارد اما من در این مورد احترام نمی گذارم. جدای‌ها فقط پلیس‌های جادویی هستند و با آنها به‌عنوان ذاتاً خوب رفتار نمی‌شود – شما می‌توانید این پیش‌فرض را با تماشای The Acolyte همراه داشته باشید، اما خود سریال این ایده را تقویت نمی‌کند. فیل اوون (بررسی کامل)

بخوانید  تریلر Tekken 8 خشم لجام گسیخته دویل جین را نشان می دهد

هالیوود ریپورتر – بدون امتیاز

“The Acolyte به طور کامل کتاب بازی جنگ ستارگان را رد نمی کند. این در مورد جذابیت هایی است که این مجموعه را برای چندین دهه به همراه داشته است: سیارات عجیب، موجودات عجیب، نبردهای شمشیر نوری با پیچ و تاب جدیدی از wuxia. تلاش مرگبار Mae توسط یک شخصیت اسرارآمیزی که کلاه ایمنی، سلاح و صدای مکانیکی اش دارث ویدر را به یاد می آورد و نشان می دهد که این داستان هنوز می تواند به نبرد دیگری با سیث در مقابل جدی خلاصه شود… اما در تمایلش به عقب انداختن زیر سوال بردن فرضیات ما، Acolyte جایگاه خود را به رنگ خاکستری پیدا می کند. بین قطب های روشنایی و تاریکی که بیشتر کهکشان او را مشخص کرده اند –. آنجی هان (بررسی کامل)

تنوع – بدون امتیاز

“The Acolyte عناصر کلاسیک را ترکیب می کند که به جنگ ستارگان جذابیت ماندگار می بخشد با اضافه شده های جدید به کانون، بازیگران قوی و سرعت سریع. این مجموعه همچنین درسی را برجسته می کند که جنگ ستارگان در گذشته به خود آموخته است، حتی اگر اینطور نبود. واقعاً یاد گرفت.» آلیسون هرمان (بررسی کامل)

مجله را بچسبانید — 8.7/10

“هواداران از زمان رونمایی دارث ویدر/آناکین اسکای واکر هرگز راز مهمی را کشف نکرده اند که مخاطبان نسبت به آن نابینا بوده اند. Acolyte دقیقاً همین را ارائه می دهد. دیدن جدی در اوج قدرت خود بسیار حیرت انگیز است. اما دیدن آنها از نظر آنها. اوج، کاملا گیج و درمانده، حتی بهتر است جدی ها شکار می شوند، اما آنها نمی دانند که چه کسی پشت آن است یا اینکه چه چیزی شما را درگیر می کند. تری ترونز (بررسی کامل)

بخوانید  نسخه آزمایشی رایگان Cyberpunk 2077 این هفته شروع می شود و به شما امکان می دهد پنج ساعت بازی کنید

رولینگ استون – بدون امتیاز

“به عبارت دیگر، مانند یک بن بست روایی به نظر می رسد. این به طور خودکار یک سریال خوب را رد نمی کند: این واقعیت که هیچ کس در اینجا چیزی یاد نمی گیرد ممکن است نقطه غم انگیز داستان باشد که هدلند و شرکتش خوب است که سریال دیگری را ببینیم. پروژه جنگ ستارگان که مانند آندور، برخی از مفروضات اصلی این مجموعه را به چالش می کشد، با این حال، از نقطه نظر سرگرمی، نیمه اول The Acolyte متاسفانه بسیار نزدیکتر از کتاب Boba Fett است. آلن سپین وال (بررسی کامل)

USA Today – 5/10

تمام اصطلاحات علمی تخیلی/فانتزی، لباس‌های دراماتیک، شمشیرهای نوری با رنگ‌های روشن، مدل‌های موی شیک، و افراد شرور آزاردهنده‌ای که Headland می‌تواند در Acolyte بسازد، نمی‌تواند به تنهایی یک داستان خوب بسازد. باید احساسات و عمقی در شخصیت ها و بدبختی های آنها وجود داشته باشد. باید بیش از نقاط طرح سطحی وجود داشته باشد. باید حس ماجراجویی و شگفتی وجود داشته باشد. و باید چیزی وجود داشته باشد که حال و هوای جنگ ستارگان را به تصویر بکشد، نه فقط زیبایی شناسی. آکولیت علیرغم تمام تلاشش، آن را ندارد. “– کلی لاولر (بررسی کامل)

IGN–6/10

جدا از صحنه‌های مهیج نبرد جدی، اجرای آن گاهی ناامیدکننده به نظر می‌رسد، با لحظات مکرر جذاب و فقدان استعداد بصری که به نگرانی دائمی کمک می‌کند که همه این سریال‌های استریم جنگ ستارگان ماهیت حماسی فرنچایز و آنچه را که باعث شده است کاهش دهند. با شرایط خاص خود، The Acolyte پویایی شخصیتی لذت‌بخش و رمز و راز فریبنده‌ای را ارائه می‌دهد، اما چهار اپیزود اول آن به چیزی که واقعاً می‌درخشد، ادغام نمی‌شود، و این همیشه یک امتیاز مثبت است. اریک گلدمن (بررسی کامل)

بخوانید  امکان کشف بازی های آنلاین بدون نیاز به سرویس پلی استیشن پلاس در هفته آینده

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر