خلاصه برای بررسی Forspoken – CNET



همانطور که ژانویه به خط پایان می رسد، یکی از بزرگترین بازی های 2023 آماده است تا سال را با سبک و نگرش بلاک باستر آغاز کند. Forspoken، آخرین اکشن-RPG اسکوئر انیکس به طور رسمی در 24 ژانویه منتشر می شود و تعدادی از نقدها برای این عنوان جاه طلبانه به صورت آنلاین منتشر شده است.

خبر خوب این است که Forspoken یک شگفتی فنی با مبارزات سرگرم کننده و تصاویری دیدنی به گفته منتقدان است، اما بازی در زمینه های دیگر کوتاهی می کند. استقبال گرم Forspoken آن را به‌عنوان یک بازی قوی به تصویر می‌کشد، ویترینی پر زرق و برق برای پارکور جادویی که وقتی نوبت به داستان‌گویی می‌رسد، ناامید می‌شود.

Lecture en cours: Forspoken – Tout ce qu’il faut savoir

“Il raconte une histoire largement oubliable qui met en place des enjeux majeurs mais ne fournit pas de raison convaincante pour laquelle le joueur devrait s’en soucier”, a écrit Jordan Ramée dans la revue Forspoken de GameSpot. “Le RPG d’action de Luminous Productions est agréable lorsqu’il vous permet de vraiment vous dégourdir les jambes et de vous promener comme par magie dans son paysage fantastique, mais le combat est maladroit et une exposition régulière bloque trop souvent l’action.”

Pour une analyse plus critique, vous pouvez lire la suite pour voir ce que les autres critiques ont à dire sur Forspoken. Sur le site sœur de GameSpot MétacritiqueForspoken a actuellement un score de 68 sur 46 critiques.

  • Jeu : Forspoken
  • Plates-formes : PC, PS5
  • Développeur : Luminous Productions
  • Date de sortie : 24 janvier
  • Prix ​​: 70 $

GameSpot — 5/10

“Forspoken est un jeu délicat à recommander. La tradition de son monde est intéressante mais livrée d’une manière explicative guindée, et la sensation libératrice de décoller à travers le paysage dans un sprint propulsé par magie est entachée par la connaissance qu’il n’y a nulle part où aller ou quelque chose d’amusant à faire. Le combat est visuellement impressionnant mais pas très engageant, et l’excellente conception sonore et la partition musicale accrocheuse sont régulièrement minées par des plaisanteries pas drôles d’un protagoniste peu aimable. J’ai apprécié certaines parties, mais trop souvent mon plaisir a été traîné à une halte ingrate.” — Jordan Ramée [Full review]

Game Informer — 75/100

داستان و نبرد Forspoken به اوج حرکت و اکتشاف آن نمی رسد، اما خوشبختانه این دو عنصر آخر بخش اعظم تجربه را تشکیل می دهند. دنیای گسترده ای پر از گوشه و کنار که من نمی توانم صبر کنم تا پرسه بزنم و کشف کنم. روایت با من نمی ماند، و من اغلب از مبارزه در دنیای باز اجتناب کرده ام، اما دوست داشتم فری را منفجر کنم و از طریق آتیا به سمت آتیا پرواز کنم. تمام صندوقچه های گنج و اسرار او را کشف کنید.” — کایل هیلیارد [Full review]

معکوس — 7/10

“کاملا واضح است که داستان و محیط Forspoken توسط کمیته ای از نویسندگان MacGyvered با هم ساخته شده است، اما دویدن در اطراف Athia بسیار سرگرم کننده است که به راحتی می توان از بسیاری از کاستی های آن چشم پوشی کرد. من امیدوارم که نبرد و پیمایش جاه طلبانه سیستم واقعاً خاطره انگیز و رضایت بخش باشد. یک دنباله یا جانشین بالقوه می‌تواند این ایده‌ها را به چیزی خاص‌تر ارتقا دهد.” — هیز مدسن [Full review]

تنوع — 70/100

“فراسپوکن” علیرغم ایراداتش، یک ماجراجویی سرگرم کننده است و توسعه دهندگان گیم پلی دقیقه به دقیقه را با توانایی های پارکور و طلسم های جادویی فری میخکوب کردند. گفتگوی بین او و کاف شوخ و به یاد ماندنی است. و توجه باورنکردنی به آن وجود دارد. جزئیات در جهان و داستان Athia در کلکسیون های بسیار بازی. پتانسیل های زیادی هم در شخصیت فری و هم در داستان وجود دارد. ‘Athia که می تواند داستان های هیجان انگیزتری خلق کند. جورج یانگ [Full review]

IGN — 6/10

Forspoken نوعی بازی است که احتمالاً قبلاً دیده‌اید – از داستان کلیشه‌ای فانتزی ماهی‌های بیرون از آب گرفته تا نقشه دنیای باز غول‌پیکر پر از وظایف اختیاری تکراری. مبارزات آن به اندازه‌ای پرزرق و برق و سرگرم‌کننده است که می‌توانید در طول آن سرگرم شوید. کمپین RPG نسبتاً کوتاه آن، همراه با نبردی که شما را وادار می‌کند تا استفاده از قدرت‌های عنصری را حتی زمانی که تنوع کلی دشمنان چندان چشمگیر نیست، فشار دهید. یک کاسه سنگ با فیلتر اینستاگرام سیلی شده است.” — تامز مارکز [Full review]

حمله فن بوی — 5/10

Forspoken از بسیاری جهات تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد. تقریباً هر جنبه‌ی خوب بازی یک جنبه منفی دارد. چیزهای خوب، طراحی شخصیت، تنظیم و موسیقی، فوق‌العاده است اما به اندازه گیم‌پلی خوب، سرعت و داستان‌گویی حیاتی نیست. و داستان لحظات بزرگ خود را دارد، آنها همچنین دارای برخی مسائل اجتناب ناپذیر هستند، نه اینکه ذکر کنیم بهترین ها را برای آخرین بار در زمانی که کمترین اهمیت دارد ذخیره می کنند.و چیزهای بد، ریتم، مدام مانع از تفریح ​​بازیکن می شود. نوح نلسون [Full review]

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.