خلاصه ای از مهمترین اخبار The Game Awards 2023


رویداد The Game Awards امسال نیز مانند گذشته یکی از شلوغ ترین رویدادهای سال از نظر انتشار اخبار و تریلرهای جدید بود. در این ویدیو مهم ترین اخبار و اطلاعیه های جوایز گیم امسال را خلاصه کرده ایم. با یک گیمر همراه باشید.

ما به نیمه دوم دسامبر رسیدیم و این به معنای جوایز جدید بازی است. در سال‌های اخیر، جف کیلی هنر تیم‌ها و استودیوهای بازی را در سراسر صنعت بازی به نمایش گذاشته است و از بهترین تیم‌ها، سازندگان بازی و حتی بازیکنان چه به صورت مستقل و چه در سطح بین‌المللی تقدیر می‌کند. اتفاق بسیار مهمی که باعث افزایش آگاهی و ارتباط بین گیمرها و سازندگان بازی شد و شاید افراد کمتر شناخته شده را در متن ساخت بازی های ویدیویی در کانون توجه قرار داد.

در یوتیوب تماشا کنید

رویداد Game Awards علاوه بر شناسایی بازی‌های ویدیویی و پخش‌کننده‌های منتخب سال، به خاطر رونمایی از محصولات و اخبار بازی‌های ویدیویی شهرت دارد. علیرغم غیبت طولانی مدت E3 و عملکرد کمتر از حد انتظار رویدادهای تابستانی مانند Summer Game Fest برای پوشش فضای خالی Etree، The Game Awards به عنوان آخرین رویداد مهم سال همچنان از اهمیت زیادی برخوردار بود. منصفانه، عملکرد قابل توجهی دارد. سال گذشته، GameAwards 2022 با نمایش هایی مانند معرفی Death Stranding 2 و افشای شوکه کننده بازگشت بتمن از Arkham با صدای کوین کانروی در بازی Suicide Squad، می دانست چگونه مخاطبان خود را راضی کند.

اکنون به ایستگاه رویدادهای Game Awards جدید رسیده ایم. انتشار آثاری مانند Baldur’s Gate 3، Alan Wake 2، Spider-Man 2، Legend of Zelda: Tears of The Kingdom، Starfield، Resident Evil 4 و بازسازی فضای مرده و همچنین بسیاری از بازی های باکیفیت، سال 2023 را تبدیل به یک محصول می کند. میدان عمل این به یک جنگ اساسی در صنعت بازی های ویدیویی تبدیل شده است. این شماره ما را مشتاقانه منتظر می‌دارد تا ببینیم کدام یک از این بوکسورهای سرسخت در جوایز بازی امسال رقبای خود را شکست خواهند داد. در طول ویدیویی که در زیر مشاهده می‌کنیم، مهم‌ترین اخبار و اطلاعیه‌های مهم منتشر شده در مراسم The Game Awards 2023 را جمع‌آوری کرده‌ایم و همچنین اطلاعات اضافی درباره آنها را بررسی کرده‌ایم. با یک گیمر همراه باشید.

بخوانید  Get Spider-Man 2 For Free With This Black Friday PS5 Bundle
تحریریه مجله بازی یک گیمر