خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، قیمت سی پی ارزان‌وفوری – ایران موجو | 1gamer

مجله خبری یک گیمر پس هم به صورت رایگان در دسترس قرار دارد و هم نسخه پولی آن قابل دسترسی است که هر دوی آن‌ها دارای جدول زمانی مشابهی هستند. کسانی که برای حضور در رویدادها پول می‌پردازند، می‌توانند از کاراکترها، اسکین‌ها و CP (ارز درون بازی) بیشتر برخوردار شوند. اما باید بدانید کسانی که روش رایگان را به کار می‌برند نیز از قابلیت‌های زیادی بهره‌مند خواهند شد.

  • خوشبختانه ترفندهای زیادی وجود دارد که می‌تواند به شما در ارائه عملکرد بهتر کمک کند.
  • از حجم زیاد Call of Duty Mobile نیز نترسید، چون می‌توانید آخرین بروزرسانی آن را با اینترنت نیم‌بها از بازار دانلود کنید.
  • به جای «تگ» هم‌تیمی‌های خود حالا باید روح آن‌ها را بگیرید تا بتوانید آن‌ها را زنده کنید و بازی برگردانید.
  • با این که سیستم کنترل و بخش بصری در این دو حالت عموما مشابه است، اما باید بدانید که آن‌ها از نظر ساختاری به طور کلی با هم تفاوت دارند.
  • این بتل پس‌ها بین ۱ روز تا ۱ ماه اعتبار دارند و آخر هر فصل باطل می‌شوند.

همانطور که ذکر شده همانند دیگر بازیهای موجود در سایت، این بازی نیز توسط گروه اندروید تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است. نسخه۱.۰.۳۷آخرین بروزرسانی۱۴۰۱/۱۰/۲۴تعداد دانلود۱۰ میلیونامتیاز۴.۸تعداد نظرات۵۳۳,۵۵۰حجم۶۱ مگابایتنوع بازی اندرویدی دسته‌بندی اکشن سازنده Activision Publishing, Inc. زامبی مود در آخرین آپدیت بازی کالاف به علت استقبال کم بازیکنان حذف شده و دیگر باز نخواهد گشت. تمام افراد باید در مسابقات مختلف امتیاز جمع کنند و در جدول رده‌بندی به درجات بالا برسند.

مشخصات فنی مورد نیاز برای اجرای کالاف دیوتی موبایل

همان­طور که گفته شد، شما می­توانید با استفاده از سی پی بازی کالاف دیوتی، تجهیزات جدیدی بخرید و تجهیزات خود را ارتقا دهید. اگر چه ممکن است بتوانید بدون ساخت اکانت نیز به بازی بپردازید اما ساخت اکانت کالاف دیوتی اهمیت بالایی دارد. چرا که با ساخت اکانت، کلیه فعالیت­ها و بازی­های شما ذخیره می­شود و در صورت پاک شدن ناگهانی اطلاعات گوشی شما، سابقه بازی­ها، امتیازها و سایر فعالیت­هایتان در بازی کالاف دیوتی موبایل از بین نمی­رود. در بین بازی های تفنگی عرضه شده در نسخه های اندروید و IOS، کال اف دیوتی موبایل بسیار و حرفه ای و خارق العاده است.

بخوانید  دانلود بازی کلش اف کلنز 15 83.24 Clash of Clans میهن اپ دانلود بازی اندروید و برنامه اندروید | 1gamer

خرید آفر 1.99 دلاری کالاف دیوتی موبایل

هر چند بازی کالاف دیوتی موبایل یک بازی رایگان است، اما بازی نوعی طراحی شده که برای بعضی موارد و کارها نیاز به قدرت و امکانات بیشتری دارید و باید با سی پی کالاف، ابزارهای مورد نیازتان را خریداری کنید. در کال آف دیوتی موبایل تازه واردید و می خواهید با تمام و امکانات بیشتر بازی کنید. آخرین راه پیشنهادی برای کسب سی پی رایگان خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل است. اما، متاسفانه ابتدا باید 800 سی پی برای این خرید بپردازید، که ممکن است فکر کنید که مقدار زیادی است. با این وجود توصیه می‌کنیم، با استفاده از راهکار‌های بالا، CP رایگان بازی کالاف دیوتی موبایل به دست آورید یا با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، برای خرید بتل پس اقدام کنید. فراموش نکنید که تکمیل ماموریت‌های بتل پس، حداقل همان مقدار سی پی را که برای خرید آن صرف کرده‌اید به شما بر می‌گرداند در نتیجه بتل پس ارزش خرید دارد.

همچنین در صورت کم بودن تعداد بازیکنان، روبات‌هایی با سطح مشابه بازیکنان وارد بازی می‌شود. از طرف دیگر، هوش مصنوعی روبات‌ها کیفیت مناسبی دارد و در برخی موارد روبات‌ها برای بازیکنان دردسر درست می‌کنند. کالاف دیوتی موبایل یکی از پرطرفدارترین بتل رویال های طراحی شده برای گوشی های هوشمند است. در این این بازی می‌توان با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و استفاده از آن، تجربه متفاوتی را برای خود به ارمغان آورد.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر