حداکثر افزایش قیمت امروز، درست قبل از فصل دوم House Of The Dragon اعمال می شود

درست قبل از شروع فصل دوم House of the Dragon، برادران وارنر. Discovery از افزایش قیمت سرویس استریم Max خود خبر داده است.

طرح بدون آگهی به طور خاص 1 دلار افزایش می یابد، از 16 دلار در ماه به 17 دلار در ماه. طرح سالانه بدون آگهی از 150 دلار به 170 دلار و طرح «نهایی» به 21 دلار در ماه یا 210 دلار در سال می رسد. این تغییرات فوراً اعمال می‌شوند، بنابراین هرکسی که برای پخش جریانی House of the Dragon در Max ثبت‌نام می‌کند یا هرکسی که اشتراک خود را اکنون تمدید می‌کند، نرخ افزایش‌یافته را پرداخت خواهد کرد.

همه طرح‌های تبلیغاتی Max به همان قیمت باقی می‌مانند، 10 دلار در ماه یا 100 دلار در سال. بسته های تبلیغاتی Max بسیار سودآور هستند زیرا تبلیغ کنندگان به برادران وارنر پرداخت می کنند. کشف و این شرکت هزینه اشتراک می‌گیرد و قیمت‌های آن‌ها اکنون برای اعضای جدیدی که برای تماشای تبلیغات اهمیتی ندارند جذاب‌تر است.

مکس علاوه بر اولین پخش فصل دوم House of the Dragon، یک نسخه پرطرفدار دیگر به نام پنگوئن را در اواخر امسال اضافه خواهد کرد.

افزایش قیمت‌ها در دنیای سرویس‌های استریم امری عادی است و افزایش قیمت‌ها در زمان عرضه محتوای پرمخاطب غیرعادی نیست. به عنوان مثال، در دنیای بازی های ویدیویی، مایکروسافت قیمت Game Pas را قبل از راه اندازی Starfield افزایش داد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بررسی اجمالی پایان بازی Diablo 4 - همه فعالیت ها و جوایز پایان بازی