جورج میلر، کارگردان Furiosa: Climax ممکن بود بدون بازی کریس همسورث در نقش شرور کارساز نبود.

Furiosa: A Mad Max Saga یک تصویر دلخراش و پر اکشن است که با وجود 2 ساعت و 28 دقیقه زمان قوی، مملو از تماشایی است. در این دوره، ما مجموعه‌ای از لحظات کلیدی را در زندگی Furiosa (آنیا تیلور-جوی) تجربه می‌کنیم که بیشتر آن‌ها شامل درگیری‌های خشونت‌آمیز با یک فرمانده جنگ به نام Dementus (کریس همسورث) است. Dementus دلیلی است که در ابتدای فیلم، Furiosa باید محل فراوانی را که در آن متولد شده است ترک کند و او این موضوع را شخصاً انجام داد.

اسپویلرهای بسیار بسیار سبکی برای Furiosa: A Mad Max Saga در پیش است.

اما پس از دو ساعت اکشن، فیلم کاهش می‌یابد تا به اوج خود برسد: رویارویی نهایی Furiosa با Dementus یک سکانس حماسی و فوق‌العاده دیگر نیست، اما در عوض آن‌ها کمی برای این فینال صمیمی هستند. صحنه. از جنگ اراده های چند دهه ای آنها.

این یک انحنای جالب از نویسنده/کارگردان جورج میلر است که از همان ابتدای ساخت فرانچایز Mad Max این سمت را داشته است. از میلر درباره تصمیم برای رفتن به این مسیر به جای داشتن یک فینال اکشن بزرگ استانداردتر پرسیدم، و او می‌گوید دو دلیل اصلی برای اینکه اوج کار می‌کند وجود دارد: زیرا از این طریق از بسیاری از داستان‌های فیلمنامه‌نویسی جلوگیری می‌کند. و چون کریس همسورث، که تقریباً تمام دیالوگ‌ها را در این صحنه‌ها دریافت می‌کند، به سادگی آن را عملی کرد.

میلر گفت: “این جایی بود که داستان و شخصیت ها ما را بردند. همه اینها توسط داستان و شخصیت ها هدایت می شود.” شما نمی توانید بگویید، “خب، اگر ما یک سکانس اکشن بزرگ داشته باشیم، خیلی خوب می شود” یا اگر برعکس این کار را انجام دهیم، جالب است. و من فکر می کنم که این خیلی اتفاق می افتد.

بخوانید  حجم ۱۱۸ گیگابایتی نسخه پلی استیشن 4 بازی God of War Ragnarok

اما فقط به این دلیل که این طور نوشته شده است، لزوماً به این معنی نیست که حتی با دو بازیگر مانند همسورث و آنیا تیلور-جوی که صحنه را لنگر انداخته‌اند، کارساز خواهد بود.

مثل این است که شما در یک بازی پلی آف تیمی هستید و نمی توانید تضمین کنید که این مرد قرار است این سبد را بزند، یا اینکه این مرد قرار است این حرکت را با یک توپ فوتبال یا توپ فوتبال یا هر چیز دیگری انجام دهد، وجود دارد. تضمینی برای این کار نیست. اما چیزی ضروری بیرون می‌آید، یا یک جوهره از شخصیت یا ورزشکار بیرون می‌آید.» میلر گفت: «و این دقیقاً همان چیزی است که در یک شخصیت اتفاق می‌افتد. تو نمی دانی. قابل پیش بینی نیست. شما تلاش می کنید، امیدوارید که برنامه ها به خوبی پیش بروند، اما برنامه ها همیشه تغییر می کنند.

و قطعاً برنامه‌ها برای میلر و فیوریوسا تغییر کرده است: او قبل از کارگردانی فیلم Fury Road، فیلمنامه آن فیلم را نوشت، اما تاخیرهای متعدد بر هر دو فیلم تأثیر گذاشت. بنابراین، اگرچه آنها همیشه برای این نوع صحنه های اوج برنامه ریزی کرده بودند، میلر می گوید که همسورث همه این صحنه ها را جمع آوری کرده است.

میلر: “این چیزی است که ما با شخصیت ها نوشتیم – و سپس کریس آمد. و او قطعه کاملی است، همانطور که می گویند، بسیار بسیار سخت کوش، و حس بسیار قوی از داستان و شخصیت دارد. و او به تازگی آن شخصیت را ساخته است.” گفت.

“و سپس وقتی به آن صحنه می‌رسی، کلید آن نوع صحنه این است که دو شخصیت، همانطور که او می‌گوید، شایسته یکدیگر هستند، و شما امیدوارید که آنها فرود بیایند. اما این فقط از زمانی می‌آید که به آن صحنه مواد را کنار هم می گذارد و سپس بازیگران به عنوان فردی و بازیگران در ترکیب کار را انجام می دهند و قابل پیش بینی نیست.

بخوانید  بازی Star Wars Outlaws فاصله زیادی تا عرضه ندارد

Furiosa: A Mad Max Saga اکنون در سینماها اکران شده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر