جوخه انتحاری در حالی که Rocksteady به پروژه‌های جدید می‌رود، «حمایت Barebones» را دریافت می‌کند

پس از راه‌اندازی در اوایل سال جاری، تیم پشتیبانی Suicide Squad: Kill the Justice League، طبق گزارش‌ها به یک خدمه اسکلت تبدیل شده است زیرا توسعه‌دهنده Rocksteady به سمت پروژه‌های جدید حرکت می‌کند. به گفته جیسون شرایر از بلومبرگ، بیشتر استودیو در حال کار بر روی قطعه کارگردانی از میراث هاگوارتز است.

فراتر از آن، گزارش بلومبرگ ادعا می‌کند که مدیران استودیوی Rocksteady به دنبال راه‌اندازی یک بازی تک‌نفره جدید هستند که Rocksteady را به ریشه‌های خود باز می‌گرداند، همانطور که در طی یک کنفرانس تلفنی در مورد نتایج در ماه می مشخص شد. Suicide Squad: Kill the Justice League یک بمب 200 میلیون دلاری برای برادران وارنر بود. کشف.

اولین فصل پس از عرضه Suicide Squad، Season of Jokes، زمانی که چند ماه پیش عرضه شد، مورد استقبال قرار نگرفت و مخاطبان بازی در رایانه شخصی از طریق Steam در آن زمان به ندرت به بیش از 500 بازیکن همزمان رسیدند.

در حالی که ثابت شد که Suicide Squad یک اشتباه پرهزینه برای Rocksteady است – به خصوص در مقایسه با موفقیت رکوردشکنی هاگوارتز Legacy – بلومبرگ می گوید اخراج در استودیو در حال حاضر بعید به نظر می رسد.

برادران وارنر دیسکاوری همچنان به دنبال افزایش حضور خود در بازی های ویدیویی است و از آنجایی که این شرکت در این زمینه نسبت به ناشران رقیب کم کار است، ظاهراً قصد دارد همکاری های بیشتری را بین استودیوهای خود معرفی کند. برنامه های برادران وارنر Discovery شامل بازی‌های زنده، موبایل و رایگان بیشتری است.

بخوانید  تخفیف‌های دستگاه Amazon Prime Day 2024 – صرفه‌جویی بزرگ در Fire Sticks، Kindles و موارد دیگر

یک بازی Wonder Woman نیز در Monolith Productions در حال توسعه است، اگرچه شایعه شده است که پیشرفت در وضعیت “مشکل” است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر