بازی The Callisto Protocol در تاریخ دوم دسامبر (۱۱ آذر) برای کنسولهای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، پی سی، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.
در طی چند روز گذشته اخبار متنوعی از بازی The Callisto Protocol به گوش علاقهمندان رسیده است. این اثر از زمان معرفی رسمی خود، بهعنوان یکی از موردانتظارترین آثار سال جاری شناخته شده و عده زیادی در انتظار تجربه آن هستند. اوایل هفته جاری، مدیر بخش فنی استویو بازیسازی Striking Distance اعلام کرد که این شرکت یک برنامه چهار ساله برای پشتیبانی از بازی The Callisto Protocol را در نظر گرفته است. از طرفی دیگر نیز گلن اسکافیلد، خالق این بازی درگیر یک سری حواشی در توییتر شد.
بهتازگی یکی از اعضای استودیو Striking Distance صحبتهای جالبی را در مورد میزان دقت به کار رفته در طراحی کاراکترهای بازی The Callisto Protocol به زبان آورده است.
حال در جریان جدیدترین اخبار بازی، مارک جیمز، مدیر بخش فنی استودیو Striking Distance در طی مصاحبه اخیر خود با وبسایت TechRadar به کاراکترهای بازی کالیستو پروتکل اشاره کرد و از آنها بهعنوان واقعگرایانهترین کاراکترهایی که در یک بازی میتوان دید، نام برده است. او گفت: «شخصیتهای ما واقعیترین کاراکترهایی هستند که شما در یک بازی خواهید دید. بهحدی که وقتی برای اولینبار بازی را نشان دادیم، همه فکر کردند که این امر از قبل رندر گرفته شده بود. ما اینگونه بودیم که نه این کاراکتر ما به این شکل بهنظر میرسد.
نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاههای خود را با یک گیمر به اشتراک بگذارید.
منبع
جاش دوهامل (بازیگر شخصیت اصلی بازی) اینگونه بهنظر میرسد. ما یک اسکن کامل حتی برای بازتابهای ری تریس برای کرههای چشم در اختیار داریم. پس اگر در بازی ما به درون چشمهای کاراکترها نگاه کنید، شما میتوانید اپتیکهای (عدسیهای) منعکسشده آنها را مشاهده کنید. این یک جزئیات بسیار ریز است، اما درواقع جزئیات بسیار ریز برای بازی ما بسیار مهم هستند.»
تحریریه مجله بازی یک گیمر