محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.
اعتبارات موجود در بازیها میتواند منبعی مکرر برای بحث و جدل باشد، زیرا توسعهدهندگانی که قبل از انتشار پروژه را ترک میکنند اغلب کنار گذاشته میشوند. گزارش Axios اشاره می کند دستورالعمل های انجمن بین المللی توسعه دهندگان بازی که بیان می کند که “پورت ها، ریمسترها، بازسازی ها و نسخه های مجدد باید نام های اصلی را که روی بازی کار می کردند حفظ کنند”. با این حال، انجمن هیچ قدرت قانونی برای اجرای این دستورالعمل ها ندارد.
توسعه دهندگان Metroid Prime اصلی ناراحتی و خشم خود را از اینکه در اعتبارات نسخه بازسازی شده اخیراً منتشر شده قرار نگرفتند، ابراز کردند.
در حال حاضر، بازی یک صفحه عنوان نمایش می دهد که روی آن نوشته شده است: “بر اساس کار تیم توسعه Metroid Prime (نسخه های اصلی Nintendo Gamecube و Wii)”. بقیه اعتبارات مربوط به خود ریمستر است و کارمندانی از استودیوهای مختلف که در این پروژه مشارکت داشته اند را فهرست می کند. دیگر ریمسترهای منتشر شده توسط نینتندو شامل تیم اصلی توسعه دهنده مانند Skyward Sword HD هستند.
از طریق گزارشی از AxiosZoid Kirsch که یک مهندس ارشد در بازی اصلی بود، در این پست پست کرد توییتر که او از اینکه نام تیم توسعه اصلی در اعتبارات ریمستر گنجانده نشده بود، “ناامید” بود. مهندس مسئول فنی جک متیوز بیانیه کیرش را توییت کرد و گفت که این محرومیت یک “حقوق” است. متیوز همچنین به Axios اظهار داشت: “وقتی پسرم برای اولین بار Metroid Prime را روی سوئیچ بازی می کند، این واقعیت که او نخواهد دید. [my] و نام همکارانم در تیتراژ بهعنوان خالق اصلی، ضربهای به دل است.»