توسعه دهنده Assassin’s Creed Shadows اهداف مهمی برای کاهش اندازه نقشه دارد

کارگردان بازی Assassin’s Creed Shadows دلایل تصمیم تیم سازنده برای کاهش اندازه نقشه بازی را توضیح داد.

سیمون لمی کومتوآسکارگردان بازی Assassin’s Creed Shadows در مصاحبه جدید خود بار دیگر تایید کرد که نقشه این بازی هم اندازه نقشه مصر باستان از نسخه Origins خواهد بود. در مصاحبه جدید با VGC Media، کارگردان توضیح داد که اندازه نقشه Shadows تقریباً شبیه مصر است. بنابراین بازیکنان با نقشه کوچکتری نسبت به Valhalla مواجه خواهند شد.

Lemmy-Comteois گفت: “نقشه Shadows تقریباً به اندازه Origins است.” بنابراین، ما با جهان هایی بسیار کوچکتر از والهالا سر و کار خواهیم داشت. در نقشه ژاپن مناطق مختلف آب وجود دارد، اما مانند نقشه یونانی بازی Odyssey نخواهد بود که نیمی از آن آب اقیانوس بود. در ژاپن مناطق ساحلی و دریاچه بیوا داریم که بسیار بزرگ است. با این حال، نقشه ژاپن در Origins مشابه مصر خواهد بود.

سایه نائوی و یاسوکه در غروب آفتاب در سایه های Assassin's Creed

کارگردان بازی Assassin’s Creed Shadows در ادامه به تفاوت‌های نقشه ژاپن و مصر پرداخت و گفت که اگرچه در مصر بیابان‌های وسیع و زمین‌های هموار را دیدیم، اما در سراسر نقشه ژاپن می‌توان دره‌ها و کوه‌های سبز را دید: نقشه ژاپن کوهستانی است و دارای دره ها و کوه هاست. مناطق کوهستانی آن از درختانی تشکیل شده است که در شیب های تند روییده اند و قابل دسترسی نیست و دلیلی برای عبور از آن وجود ندارد.

داستان بازی Assassin’s Creed Shadows در ژاپن فئودالی در قرن شانزدهم روایت می شود و تمرکز اصلی آن بر روی وقایعی خواهد بود که در مناطق مرکزی ژاپن رخ داده است. انتخاب این مناطق به استودیوی سازنده اجازه داد تا روی موارد اصلی تمرکز کند و اندازه نقشه مورد نیاز برای شروع بازی را درک کند. لمی کومیتووا ادامه داد: «داستانی که ما روی گفتن تمرکز کردیم، عمدتاً در مناطق مرکزی ژاپن اتفاق می‌افتد. بنابراین ما نیازی به گسترش نقشه به اندازه کل ژاپن نداشتیم و اندازه تقریبی مناطق را برای پوشش داستان می دانستیم.

بخوانید  بازسازی Resident Evil 5 زودتر از زمان مورد انتظار ارائه خواهد شد

از منظره قلعه در زمستان در Assassin's Creed Shadows لذت ببرید

همانطور که انتظار داریم، Assassin’s Creed Shadows شامل قلعه های وسیع و عظیم ژاپنی می شود. زیرا این قلعه ها از نشانه های معروف معماری در ژاپن فئودالی محسوب می شوند. کارگردان بازی با بیان اینکه تیم سازنده متعهد به طراحی وفادارانه مناطق و قلعه‌ها هستند و این موارد برای او بسیار مهم است، گفت: اتفاقات مهمی در قلعه‌های کیوتو، اوزاکا و آزوچی رخ خواهد داد، بنابراین ما به این مکان‌ها نیاز داریم به طراحی این قلعه ها وفادار باشید، زیرا آنها مکان های هیجان انگیزی هستند و به همین دلیل است که ما قلعه ها را ساختیم و فضای زیادی را برای کشف آنها اختصاص دادیم.

سپس به این فکر کردیم که چقدر دنیای بین این قلعه ها نیاز داریم تا بازیکنان بتوانند بین آنها حرکت کنند و ماجراجویی واقعی تری داشته باشند. ما همچنین می خواستیم که حدود چهار روز واقعی طول بکشد تا مسافت بین این قلعه ها را سوار بر اسب طی کنیم. اگرچه دستیابی به این هدف در طول توسعه دشوار بود، اما در نهایت در حال کشف مقیاس انواع شهرها و قلعه‌هایی هستیم که می‌خواهیم نمایش دهیم و این اندازه نقشه بازی را توجیه می‌کند.

Assassin’s Creed Shadows در 25 آوریل 1403 (15 نوامبر 2024) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس عرضه می شود. Xbox Series S منتشر شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر