توسعه دهنده بازی Just Cause با اخراج مواجه شده است

آوالانچ دفاتر خود در نیویورک و مونترال را می بندد و نزدیک به 9 درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند.

استودیو Avalanche، سازنده سری بازی‌های Just Cause، به لیست در حال رشد شرکت‌هایی که در صنعت بازی‌های ویدیویی با اخراج مواجه هستند، پیوست. این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که حدود 9 درصد از نیروی کار خود را در سراسر جهان اخراج خواهد کرد.

استودیو Avalanche که دارای دفاتری در استکهلم، مالمو، لیورپول، نیویورک و مونترال است، دفاتر خود را در نیویورک و مونترال می بندد. این نیز به معنای اخراج 50 کارمند در این دو اداره است. این شرکت سوئدی در آخرین بیانیه خود نوشت:

«این یک تصمیم بسیار دشوار است. اما ما معتقدیم که چنین تصمیمی باید برای تضمین آینده ای پایدار و پایدار برای شرکت اتخاذ می شد. تمرکز ما در حال حاضر حمایت از همه کارکنان خود در این دوره سخت است. ما از کمک های ارزشمند کسانی که رفتند و متعهد به ایجاد تجربیات شگفت انگیز برای بازیکنان ما هستند سپاسگزاریم.

شعبه مونترال این استودیو در اکتبر سال گذشته افتتاح شد. این شرکت به چندین شرکت دیگر از جمله پلی استیشن، مایکروسافت، سگا، ریوت گیمز، یوبی سافت، الکترونیک آرتز، Take Two Interactive و بسیاری دیگر ملحق شد که طی یک سال و نیم گذشته تعداد قابل توجهی از کارمندان خود را اخراج کرده اند.

استودیو Avalanche در حال حاضر با همکاری مایکروسافت بر روی Contraband کار می کند. این بازی که برای سال 2021 معرفی شده است، هنوز تاریخ انتشار خاصی ندارد و گزارش ها حاکی از آن است که در پشت صحنه با مشکلات توسعه مواجه است. برای اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

بخوانید  Diablo 4 - چه زمانی می توانید به عنوان یک نکرومانسر و دروید بازی کنید

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر