توسعه‌دهنده Mass Effect می‌گوید دویدن سرعت باعث نمی‌شود در سیتادل سریع‌تر حرکت کنید

بازی‌های ویدیویی باید با بازیکن صادق باشند، اما گاهی اوقات باید کمی شما را گمراه کنند. نمونه موردی: طبق پست اخیر در رسانه های اجتماعی از طراح جان ابنگر، اگر در Mass Effect 1 سعی می کردید در اطراف سیتادل بچرخید، در واقع سریع تر نمی رفتید: میدان دید دوربین (FOV) به سادگی در حال تغییر بود به به شما احساس سرعت می دهد تا واقعیت.

ایبنگر طراح BioWare در Dragon Age و Mass Effect بود و در حال حاضر به عنوان کارگردان فیلمبرداری در استودیوی فایروالک کار می کند و روی فیلم قهرمان تیراندازی Concord کار می کند. Ebenger می‌گوید رویکرد لاک‌پشت‌مانند Shepherd به دلیل محدودیت‌های فنی بود: بازی به سادگی نمی‌توانست دارایی‌ها را با سرعت کافی در کنسول‌های قدیمی‌تر ارائه دهد. با توجه به اینکه Mass Effect اصلی از آسانسور برای پنهان کردن زمان بارگیری خود استفاده می کرد، این منطقی است. هر چه بیشتر بدانید.

در حال پخش: تریلر سینمایی عصر اژدها: Veilguard | نمایشگاه بازی های ایکس باکس 2024

PC Gamer تا آنجا پیش رفت که این ادعا را برای خود آزمایش کرد و به این نتیجه رسید که در واقع هیچ تفاوتی در سرعت بین دویدن و راه رفتن در سیتادل وجود ندارد. به گفته کاربر Twitter/X @dyingnome، یک توسعه دهنده ناشناس Dragon Age: Inquisition یک بار به او گفت که مانت ها هنگام دویدن سریعتر حرکت نمی کنند، اما در عوض از “خطوط باد” برای ایجاد شتاب سرعت استفاده می کنند. چه کسی می داند که BioWare کجا از ترفندهای شرم آور مانند این برای فریب دادن بازیکنان استفاده می کند. البته همه چیز به نفع بازی است.

در دیگر اخبار BioWare، این استودیو اخیرا 20 دقیقه گیم پلی از بازی آینده Dragon Age، The Veilguard را به نمایش گذاشته است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر