تهیه کننده Beyond The Spider-Verse قول داده است که هیچ هوش مصنوعی مولد در فیلم وجود نداشته باشد

کریس میلر، تهیه کننده فیلم های Spider-Man: Into the Spider-Verse در سال 2018 و Spider-Man: Across the Spider-Verse در سال 2023، تأیید کرده است که “هیچ هوش مصنوعی مولد در Beyond the Spider – Pour it وجود ندارد، و هرگز وجود نخواهد داشت. بودن.” “

برای کسانی که نمی دانند، اظهار نظر میلر در مورد این موضوع ناشی از بیانیه ای است که تونی وینسیکورا، مدیر عامل شرکت سونی پیکچرز اینترتینمنت ارائه کرده است. هفته گذشته، در 30 می، IndieWire گزارش داد که Vinciquerra به سرمایه گذاران گفته است که استودیو “در حال بررسی راه هایی برای تولید فیلم های موثرتر برای تئاتر و تلویزیون، در درجه اول با استفاده از هوش مصنوعی است.”

بیانیه Vinciquerra در مورد استفاده از هوش مصنوعی باعث شد یکی از طرفداران Spider-Verse نگرانی های خود را در X/Twitter بیان کند. آنها در پست خود از Sony Animation درخواست می‌کنند که از هوش مصنوعی مولد استفاده نکند زیرا به طور بالقوه می‌تواند شغل هنرمندان را بدزدد و زیبایی‌شناسی فیلم را خراب کند.

مدت کوتاهی پس از ارسال این توییت، میلر به آن پاسخ داد و به آنها اطمینان داد که در هیچ یک از این دو فیلم از هوش مصنوعی استفاده نشده است و هیچ برنامه‌ای برای انجام این کار در آینده وجود ندارد.

“هیچ هوش مصنوعی مولد در Beyond the Spider-Verse وجود ندارد و هرگز وجود نخواهد داشت. یکی از اهداف اصلی فیلم ها ایجاد سبک های بصری جدید است که هرگز در یک فیلم CG استودیو دیده نشده است، نه دزدیدن میانگین سرقت علمی عمومی. از کارهای دیگر هنرمندان

بخوانید  پخش تیزر جدید بازی MultiVesus با محوریت شخصیت ریک سانچز

نکته مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که بیانیه میلر به صراحت خواهان هوش مصنوعی مولد است. همانطور که از نام آن پیداست، هوش مصنوعی مولد برای ایجاد چیزهایی مانند کلمات، تصاویر یا ویدئوها استفاده می شود. همانطور که کانال یوتیوب Sony Pictures Imageworks – VFX اشاره کرد، این استودیو از فناوری یادگیری ماشینی استفاده کرد، اما این استودیو برای کمک به هنرمند به جای جایگزینی آنها بود.

برای محتوای بیشتر مرتبط با Spidey، گالری ما را که جدیدترین تریلر Venom را ارائه می‌کند، بررسی کنید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر