با توجه به شجره نامه توسعه دهنده که تیم در Times & Galaxy را رهبری می کند، منطقی است. Gelinas نویسنده و ویراستار سابق BioWare است که روی Mass Effect و Dragon Age کار کرده است. او در تجربیات روایی تعاملی و انتخاب محور به خوبی آشناست. و قبل از حضور در BioWare، گلیناس به عنوان یک گزارشگر جنایی محلی برای ادمونتون ژورنال کار می کرد، که به او دانش دست اولی از نکات و نکات داستان نویسی داد.
عنوان بعدی از Copychaser Games با توجه به وضعیت فعلی صنعت روزنامه نگاری بازی های ویدیویی کاملاً به موقع به نظر می رسد. با این حال، کاملاً تاریک نیست، زیرا به نظر میرسد که بیشتر بازی برای کاوش در لذت روزنامهنگاری و دادن طعم سرخوشی که در نهایت با کسب استناد به دست میآید به بازیکن میدهد. شما به دنبال آن منبع واحدی بودید آنچه را که برای چاپ داستان گزارش شده به دنبال آن نیاز دارید به شما می دهد. همچنین لحظات زیادی از شوخ طبعی و شوخ طبعی وجود دارد که از ریاضت بیش از حد خلق و خوی جلوگیری می کند.
هر سرنخی که کشف میکنید یا نقل قولی که میشنوید نشان میدهد که چگونه میتوانید عنوان مقاله، سرب، گرافیک مهرهای، و نقل قول کلیدی خود را قاب بندی کنید، و همچنین چگونه میخواهید متن را طعمدار کنید. مثلاً هیجان انگیزتر می روید یا شاید آموزنده؟ بنابراین برای برخی از داستان هایی که می نویسید، نه تنها تعداد انگشت شماری از نتایج بالقوه برای جمع آوری وجود دارد، بلکه ده ها گزینه هایی برای کشف و باز کردن قفل – من بیش از 60 را در یک مورد شمردم. شما اختیارات زیادی دارید و مهمتر از آن، مسئولیت زیادی در نحوه شکل دادن به نتیجه هر تکلیف دارید. پیگیری برخی از خطوط پرس و جو شما را از نزدیک شدن به دیگران باز می دارد و شما را تشویق می کند که مراقب باشید با چه کسی صحبت می کنید و چگونه از آنها سؤال می کنید.
بن گلیناس، رئیس Copychaser Games به GameSpot گفت: «بازیهای زیادی وجود ندارد که به موضوع روزنامهنگاری دست بزند. “کسانی که تمایل زیادی به نقش ناشر، چرخش، و کمتر بر روی جمع آوری اخبار و کمتر روی کاردستی در قسمت جلویی دارند. بنابراین یکی از موضوعاتی که ما به دنبال آن هستیم، چکمه های بیشتر روی زمین است.”
به این ترتیب، گیم پلی Times & Galaxy به قلب نحوه انجام روزنامه نگاری به طور سنتی می رسد، چالش هایی که یک خبرنگار در ردیابی یک نقل قول برای یک داستان برای ایجاد تعادل بین تمایل به نوشتن برای اطلاع رسانی و آموزش بدون برش با آن مواجه است. و به همین ترتیب در نهایت خسته کننده و خواندن آن سخت است. وقتی مقاله ای می نویسید، این یک بحث ظریف تر از انتخاب A یا انتخاب B است، و این تجربه ای است که Copychaser Games می خواست آن را منتقل کند.
قبل از انتشار آن، من یک نسخه نمایشی برای Times & Galaxy بازی کردم که شامل سطوح ابتدایی بازی میشد. اگرچه فرمول آن بهطور خاص برای تجربه بازی به عنوان یک روزنامهنگار تحقیقی به دنبال سرنخها مناسب به نظر میرسد، گیمپلی Times & Galax کاملاً منحصربهفرد نیست. گفتن حرف درست به فرد مناسب پس از کشف سرنخ مناسب هنگام سفر به مکان مناسب، تقریباً مشخصه تقریباً هر بازی ماجراجویی انتخاب محور است. اما نحوه قاببندی Times & Galaxy این مجموعه بازی آشنا است که این تجربه را ارزشمند میکند.
من مشتاقانه منتظر بازی کامل هستم تا ببینم همه نتایج چگونه به دست می آیند. گلیناس اذیت کرد که فراتر از یک تصادف شاتل، شما داستان هایی مانند نمایش گربه ها را پوشش خواهید داد که به طرز فریبنده ای زیبا به نظر می رسد. باید بیشتر از این باشد! علاوه بر این، این بازی فرصتهایی را برای معاشقه با شخصیتها و شروع عاشقانهها با آنها ارائه میدهد، و چه کسی میداند که چگونه میتواند در نهایت بر پایان بازی تأثیر بگذارد. Times & Galaxy قرار است در سال 2024 برای رایانه شخصی عرضه شود.
گلیناس گفت: «کاری که در این بازی انجام میدهید، نحوه رفتارتان و داستانهایی که مینویسید بر موفقیت روزنامه، خوانندگان و هدف آن تأثیر میگذارد. “پایان بازی بسته به انتخاب هایی که در طول بازی انجام داده اید از نظر اینکه روی چه نوع پوششی تمرکز کرده اید و چگونه رفتار کرده اید، در چند جهت منشعب می شود. افراد مختلف. [at your job] همچنین در مورد اینکه چه خبر و چه چیزی مهم است، عقاید مختلفی را به اشتراک بگذارید. بنابراین اگر هیجانانگیزتر باشید، شخصیتهایی هستند که از این موضوع ناامید میشوند و از شما ناامید میشوند و ممکن است شما را چندان دوست نداشته باشند. شخصیتهای دیگری هستند که میگویند، “آره، ما گرد و غبار را از روی این قالب هولوگرافیک بزرگ پاک میکنیم.”
Gelinas زمان خود را در ضرب و شتم جرم و جنایت به عنوان یکی از الهامبخشهای اصلی برای سطح اول Times & Galaxy میداند که در آن شما وظیفه دارید پس از تعقیب و گریز توسط پلیس، یک شاتل فضایی سقوط کرده را بررسی کنید. اگرچه گلیناس به اندازه واقعی ترسناک به تصویر کشیده نمی شود، اما این ماموریت را به تصادفات رانندگی خشونت آمیز تشبیه می کند که در گذشته پوشش داده است. در حین بازی کردن سطح، شواهدی پیدا کردم که نشان میدهد شاتل سقوطکرده به طرز عجیبی کابین خلبانی نداشته است، ممکن است تقصیر پلیس بوده که در وهله اول سقوط کرده است، و اینکه کسی کشته نشده است، اما چندین ماده منفجره در نزدیکی آن وجود داشته است. می توانست بیش از یک مورد وجود داشته باشد. میتوانید روشهای مختلفی را تصور کنید که من میتوانستم داستانی مانند این را تعریف کنم، و این قبل از کشف شواهدی از آزمایشهای غیراخلاقی، فساد شرکتها و جرقه شورش رباتیک بود. شما نمی توانید همه چیز را پوشش دهید و اگر سعی کنید بیش از حد بنویسید، اثربخشی نوشتار و تحلیل شما را ضعیف می کند. این به نوبه خود بر آینده شما در روزنامه و آینده خود روزنامه تأثیر می گذارد.
او ادامه داد: “من قبل از اینکه وارد بازی شوم فقط برای صفحات گسترده کار کرده ام، اما واقعاً نمی خواستم روزنامه ها را انتخاب اشتباهی کنم، این نوع روزنامه نگاری را انتخاب اشتباهی کنم. من فقط می خواستم نشان دهم که چگونه می توانید اطلاعات یکسانی را در نظر بگیرید و زوایای مختلف، جنبههای مختلف آن را اولویتبندی کنید تا برای افراد مختلف جذاب باشد، و در برخی موارد اخلاق خود را تغییر دهید، نه لزوماً همیشه در جنبههای هیجانانگیز. این واقعیت بسیار بزرگ است که شما به منبع خود خیانت می کنید تا وارد آن شوید.
Times & Galaxy، یک بازی ماجراجویی انتخاب محور که در آن شما به عنوان یک ربات که آخرین کارآموز معتبرترین روزنامه خبری در منظومه شمسی است، بازی می کنید، به نوعی من را تحت تأثیر قرار می دهد. او به داستانهایی میپردازد که همه در رسانههای آنلاین میدانند، مانند “خروجی شما پررونق است اما سودآور نیست و بنابراین شما و بسیاری از همکارانتان اخراج میشوید” یا “شما تمام وقت استخدام نمیشوید و مزایا دریافت میکنید، اما خبر خوب نوشتن به اندازه کافی خوب است که قرارداد پاره وقت شما را تمدید کند از نو“
محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.
گلیناس گفت: «ما واقعاً می خواستیم از سیاه و سفید فاصله بگیریم. “Paragon و Renegade، یکی یا دیگری، مشکل است زیرا در این صورت باید پاسخ ها را نصف کنید. [choices] و سایه های زیادی در وسط گم شده بود. خیلی از اینها وجود دارد [nuance] در گزارش هایی که در بین مردم گم می شوند. آنها لزوماً آشفتگی داخلی افرادی را که اخبار را جمع آوری می کنند و سعی می کنند بفهمند چه چیزی مهم است و چه چیزی مهم نیست، نمی بینند. این یک چالش است. من می خواستم آن را نشان دهم و آن را گیمیفی کنم، اما نمی خواستم کسل کننده باشد و نمی خواستم شبیه سازی شود.”
تحریریه مجله بازی یک گیمر