تریلر Black Ops 6 اولین نگاه به Call Of Duty 2024 را نشان می دهد

اولین تریلر بازی Call of Duty: Black Ops 6 هم اکنون در دسترس است. این تریلر هیچ فیلمی را نشان نمی دهد، بلکه یک قطعه حال و هوای لایو اکشن است که در آن تعدادی از رهبران سیاسی دنیای واقعی از جمله بیل کلینتون، جورج اچ دبلیو بوش، مارگارت تاچر و صدام حسین حضور دارند.

تصویر کوچک تریلر همچنین حاوی مختصاتی است که موقعیت قصر حسین را نشان می دهد. به نظر می رسد این بازی در مورد زیر سوال بردن نسخه دولت از رویدادها باشد. در توضیحات تریلر آمده است: «اگر حقیقتی است که به دنبال آن هستید، به تاریکی نگاه کنید. به تریلر زیر نگاهی بیندازید.

در حال پخش: Call Of Duty: Black Ops 6 – The Truth Lies – Live Action Official Reveal Trailer

حسین، رئیس جمهور سابق عراق که به اعدام با دار زدن محکوم شد، اولین رهبر سیاسی واقعی نخواهد بود که در بازی Call of Duty Black Ops ظاهر می شود. مانوئل نوریگا، دیکتاتور سابق پاناما، در Black Ops II معرفی شد. نوریگا به دلیل حضورش در بازی، از Activision شکایت کرد.

Black Ops 6 در Raven Software و Treyarch در دست ساخت است و برای انتشار در ماه اکتبر برنامه ریزی شده است و به نظر می رسد روز اول در Game Pass عرضه شود. اکتیویژن و مایکروسافت همچنین Black Ops 6 را در تاریخ 9 ژوئن به عنوان بخشی از پخش ویژه که به طور کامل به قسمت بعدی سری FPS اختصاص دارد، ارائه خواهند کرد.

برای اطلاعات بیشتر، خلاصه گیم اسپات از همه چیزهایی که در مورد Call of Duty بعدی می دانیم را بررسی کنید. Black Ops 6 به طور همزمان به Call of Duty: Warzone، Call of Duty: Warzone Mobile و Call of Duty: Mobile در بازار خواهد پیوست.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر