آخرین تریلر Towerborne شامل توسعه دهندگانی است که نحوه پیشرفت در بخش مشارکتی بازی را توضیح می دهند.
با نزدیک شدن به تاریخ انتشار Towerborne Early Access، استودیو Stoic و مایکروسافت که به ترتیب مسئولیت توسعه و انتشار بازی را بر عهده دارند، شروع به ارائه اطلاعات جدید به طرفداران کرده اند. تیم سازنده هفته گذشته تریلر گیم پلی بازی Towerborne را منتشر کرد که شامل جزئیات و برنامه های دسترسی زودهنگام برای موارد زیر است. حال استودیو Stoic در قسمت دوم مجموعه ویدیویی خود مطالب جدیدی را در مورد مکانیک های گیم پلی به خصوص نحوه پیشرفت در تجربه بازی های مشارکتی بیان کرده است.
Towerborne در ابتدا به عنوان یک تجربه تعاونی ساخته شد. بنابراین بازیکنان بسته به تعداد همراهانی که در مبارزه دارند می توانند انتظار چالش های مختلفی را داشته باشند. اگرچه بازی به صورت تک نفره کاملا رایگان است، اما اضافه کردن همراهان میتواند بر جنبههای مختلف گیمپلی تأثیر بگذارد.
توسعه دهنده در ادامه جزئیاتی در مورد سیستم پیشرفت Towerborne ارائه کرد که به نظر می رسد به شدت بر روی تنوع ساختمان متمرکز شده است. انواع مختلف لوت و جوایز به بازیکنان این امکان را میدهد که قهرمانان خود را به روشهای منحصربهفرد شخصیسازی کنند و طیف وسیعی از طرحها و سبکهای بازی را در اختیار داشته باشند. در ادامه ویدیو میتوان جزئیاتی از رویکرد تیم سازنده در طراحی نبردهای بازی و تغییر آنها پس از انتشار به دست آورد.
Towerborne در 20 سپتامبر 1403 (10 سپتامبر 2024) به عنوان Early Access برای رایانه شخصی منتشر خواهد شد. نسخه دسترسی زودهنگام این بازی در اوایل سال 2025 برای سری Xbox در نهایت ماه های پایانی سال 2025 زمان انتشار کامل بازی به صورت رایگان در تمامی پلتفرم ها خواهد بود.
ویدیو را از یوتیوب تماشا کنید