تریلر بازی تلاش برای فرار از هیولا در Amnesia: The Bunker Horror

بازی The Amnesia: The Bunker اخیرا یک هفته به تعویق افتاد و اکنون در تاریخ 2 ژوئن (23 می) برای کاربران پلتفرم Xbox Series X در دسترس است. این شامل ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی است. در این بازی ترسناک بقا در جهان نیمه باز، بازیکنان سعی می کنند از یک پناهگاه زیرزمینی متروکه در طول جنگ جهانی اول فرار کنند. در حالی که دائماً توسط موجودی مرموز و وحشتناک تعقیب می شوند.

بازی Frictional Games تریلر 10 دقیقه ای گیم پلی بازی ترسناک بقا Amnesia: The Bunker را منتشر کرده است.

دانلود فیلم آپارات

سری بازی های Amnesia بین طرفداران ترس از بقا بسیار محبوب است و به دنبال ارائه یک تجربه وحشتناک دیگر با انتشار بعدی خود است. Amnesia: The Bunker در پایان این ماه منتشر خواهد شد و اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی، Frictional Games تریلر طولانی را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این تریلر قسمت های مختلف گیم پلی این اثر مهیج را در 10 دقیقه به نمایش می گذارد.

تریلر به طرز شومی شروع می شود، با نگاهی اجمالی به هیولایی که به طور مخفیانه بازیکنان را تعقیب می کند. این ویدیو نشان می دهد که اگر در چنگال این موجود وحشتناک گرفتار شوید، چقدر می تواند پیچیده باشد. در این تریلر جنبه های دیگری مانند کاوش، حرکت در پناهگاه با استفاده از علائم جاده و تعامل نور و تاریکی نیز نمایش داده شده است. با این تفاسیر شاید با یک بازی ویدیویی قابل توجه روبرو باشیم که طرفداران ترسناک نباید آن را از دست بدهند.

بخوانید  Kingdom of the Planet of the Apes Ending توضیح داده شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر