تاریخ انتشار Test Drive Unlimited Solar Crown تعیین شده است

پس از چندین تاخیر، نیکون تاریخ انتشار جدیدی را برای Test Drive Unlimited Solar Crown اعلام کرد.

نیکون تریلر جدیدی از Test Drive Unlimited Solar Crown منتشر کرده است که در نهایت تاریخ انتشار این بازی تایید و اعلام شده است. این بازی مسابقه ای در تاریخ 12 سپتامبر 2024 (22 شهریور 1403) برای پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس منتشر شده است. Xbox Series S و PC در دسترس خواهند بود. در پایان می توانید آخرین ویدیوی بازی را مشاهده کنید. این ویدئو مکان های مختلف در اطراف جزیره هنگ کنگ و ماشین های مختلف بازی را نشان می دهد.

Test Drive Unlimited Solar Crown از زمان انتشار خود در ژوئیه 2020 چندین تاخیر داشته است. این بازی قرار بود در سپتامبر 2022 منتشر شود (Sefiriyar 1401). سپس به سال 2023 موکول شد و در نهایت به سال 2024 موکول شد. اگرچه نیکون گفته بود که بازی قبل از پایان آوریل منتشر خواهد شد، اما این اتفاق نیفتاد. این بازی هم اکنون در تمامی پلتفرم ها و فروشگاه های خرده فروشی با قیمت 59.99 دلار برای پیش خرید در دسترس است.

Test Drive Unlimited Solar Crown در جزیره هنگ کنگ با بیش از 600 کیلومتر جاده و 14 منطقه مختلف واقع شده است. بازیکنان می توانند به یکی از دو جناح Streets و Sharps ملحق شوند که هر کدام پایه و تزئینات منحصر به فرد خود را دارند. در کنار تله‌های سرعت و چالش‌های دیگر، کشتی‌های غرق شده‌ای وجود دارد که بازیکنان می‌توانند با جمع‌آوری آن‌ها تعدادی ماشین خاص به دست آورند.

بخوانید  پتنت کنسول استریم ایکس باکس فاش شد که نشان می‌دهد بازی ابری چه می‌توانست باشد

دانلود از آپارات

برای اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر