تاریخ انتشار Metal Gear Solid Delta: Snake Eater ممکن است توسط GameStop فاش شده باشد

GameStop تاریخ انتشار بازی بعدی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater را منتشر کرده است. Metal Gear Solid 3 Remake در حال حاضر تاریخ انتشار رسمی ندارد، اما مقاله اخیر GameStop نشان می دهد که این بازی در تاریخ 17 نوامبر عرضه خواهد شد.

در پستی که اکنون حذف شده است.” این تاریخ انتشار 17 نوامبر در هیچ جای دیگری پست نشده است و وب سایت GameStop تاریخ 31 دسامبر 2025 را در نظر گرفته است که به عنوان تاریخ انتشار بازی ذکر شده است.

GameStop از آن زمان این پست را حذف کرده است.
GameStop از آن زمان این پست را حذف کرده است.

بلافاصله مشخص نیست که آیا این یک نشت غیر عمدی است یا اینکه تاریخ ذکر شده در پیام یک خطا است. ذکر این نکته مهم است که 17 نوامبر 2004 تاریخ انتشار Metal Gear Solid 3 اصلی بود، بنابراین یا تاریخ ادای احترام به نسخه اصلی است یا شخصی به طور تصادفی تاریخ قدیمی را برای پست حذف کرده است. هفدهم نوامبر امسال یکشنبه‌ای است که برای انتشار بازی‌های ویدیویی غیرعادی است، زیرا معمولاً سه‌شنبه یا جمعه منتشر می‌شوند.

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater روز یکشنبه در نمایشگاه Xbox Games ظاهر شد، جایی که تریلر جدیدی از گیم پلی بازی دریافت کرد، اما تاریخ برگزاری این رویداد مشخص نشد. پیش‌سفارش‌های Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، هم نسخه معمولی و هم نسخه کلکسیونی، اخیراً منتشر شده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Asus ROG Ally پیش‌سفارش می‌دهد - برای اطلاعیه‌ها در Best Buy ثبت‌نام کنید