تاریخ انتشار Marvel’s Spider-Man 2 به زودی اعلام می شود


پس از معرفی Marvel’s Spider-Man 2 در نمایشگاه پلی استیشن، اطلاعات بیشتری منتشر شده است.

گیم پلی Marvel’s Spider-Man 2 اولین بار دیروز به نمایش درآمد و حالا استودیو Insomniac Games اطلاعات جدیدی از این بازی انحصاری PS5 را در بلاگ رسمی پلی استیشن به اشتراک گذاشته است. منطقه تایید شده رودخانه شرقی در کوئینز یکی از مناطق جدیدی است که بازیکنان به کاوش خواهند پرداخت.

دکمه چوب L1 برای قدرت های سیمبیوت جدید پیتر تنظیم شده است. شما هنوز هم می توانید در بازی طفره بروید، اما برخی از حملات به Parry نیاز دارند. انیمیشن‌های مبارزه‌ای و برداشتن جدید برای نمایش هیجان‌انگیزتر پیتر پارکر اضافه شده‌اند. اینسومنیاک همچنین به بررسی رابطه شخصی پیتر با سمبیوت و تأثیر آن بر عزیزانش اشاره کرد.

ویژگی جدید Web Wings به پیتر یا مایلز اجازه می دهد در شهر پرسه بزنند. از دمنده ها می توان برای افزایش سرعت استفاده کرد و SSD کنسول پلی استیشن 5 بارگذاری سریع دارایی های بازی را آسان تر می کند. یک خط وب برای ایجاد زیپ لاین.

مرد عنکبوتی در بازی Marvel's Spider-Man 2 با دشمنان خود می جنگد

نیروی الکتریکی سبک مایلز مورالس در Marvel's Spider-Man 2

Web Grabber دشمنان را به سمت یکدیگر جذب می کند. مایلز می تواند با قابلیت Chain Lighting قدرت Venom Blast خود را به دشمنان نزدیک منتقل کند یا از Thunder Burst برای یک حمله زمینی قدرتمند و ویرانگر استفاده کند. هر درخت قهرمان مهارت خاص خود را دارد. اما در عین حال، یک درخت مهارت مشترک وجود دارد که سطح بندی آن برای هر دو شخصیت صدق می کند. گجت ها نیز به اشتراک گذاشته شده اند و حتی با یکدیگر تمرین خواهند کرد.

بخوانید  21 جزئیاتی که ممکن است در Helldivers 2 از دست داده باشید

از نظر گرافیکی، سایه‌ها و نقاط برجسته‌تر، بافت‌های با کیفیت بالاتر و چگالی ذرات بالاتر در بازی وجود دارد. صدای سه بعدی و پشتیبانی از ماشه‌های تطبیقی ​​و بازخورد لمسی دو طرفه نیز اضافه شده‌اند.

اگرچه تاریخ انتشار بازی مشخص نیست، اما Insomniac امیدوار است به زودی آن را اعلام کند. بازی Marvel’s Spider-Man 2 پاییز امسال برای پلی استیشن 5 عرضه می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر