تاریخ انتشار بازسازی Silent Hill 2 از طریق یک تریلر فاش شد

در جریان رویداد State of Play امشب، سونی با نمایش یک تریلر تاریخ انتشار نسخه بازسازی شده Silent Hill 2 را فاش کرد.

در جریان رویداد PlayStation State of Play، کونامی و بلوبری تریلر جدیدی از بازسازی Silent Hill 2 را به نمایش گذاشتند که تاریخ انتشار بازی مورد انتظار را فاش کرد. بنابراین باید انتظار داشته باشیم که این بازی ترسناک بقا در تاریخ 8 اکتبر 2024 (17 اکتبر 1403) منتشر شود. در زیر می توانید نگاهی به تریلر اعلام تاریخ انتشار نسخه بازسازی شده Silent Hill 2 بیاندازید.

دانلود از آپارات

Piotr Babineau، مدیر عامل Bloober Team اخیرا اعلام کرده است که تاریخ انتشار نسخه بازسازی شده Silent Hill 2 به زودی اعلام خواهد شد. اما قبل از این ویدیو، جدیدترین تریلر بازی Silent Hill 2 Remake با بازخورد منفی برخی از طرفداران روبرو شد که از تاکید بیش از حد بازی بر روی مبارزات انتقاد کردند. مدیر عامل Bloober Team اعلام کرد که آخرین تریلر بازی Silent Hill 2 Remake کیفیت اصلی بازی را نشان نمی دهد و کونامی مسئولیت بازاریابی بازی را بر عهده دارد. این بازی برای پلتفرم های پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی در حال توسعه است و در زمان نامعلومی در سال 2024 منتشر خواهد شد.

علاوه بر این نسخه جدید، کونامی Silent Hill: Townfall را معرفی کرد که توسط No Code Studio، سازنده Observation توسعه یافته و توسط Annapurna Interactive منتشر شده است. در نهایت، می‌توانیم منتظر جزئیات جدیدی در مورد پروژه Silent Hill F باشیم که به عنوان قسمت اصلی بعدی این مجموعه معرفی شده است.

در نهایت نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

بخوانید  تریلر جدیدی از Warhammer 40,000: Space Marine 2 دشمنان بازی را به نمایش می گذارد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر