تاریخ انتشار بازسازی متال گیر سالید 3 فاش شد

GameStop تاریخ انتشار بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater را با توییتی جدید اعلام کرد.

کونامی با پخش تریلر بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در رویداد اخیر ایکس باکس، توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرد. اگرچه تاریخ انتشار نسخه بازسازی شده Metal Gear Solid 3 هنوز مشخص نیست، اما در میان جدیدترین اخبار بازی، مطلع شدیم که ظاهرا گیم استاپ در توییتی جدید، تاریخ انتشار این بازی را فاش کرده است.

گیم استاپ اخیراً توییتی منتشر کرده و از طرفداران دعوت می کند تا Metal Gear Solid Delta: Snake Eater را پیش خرید کنند. این خرده فروش در همان توییت اعلام کرد که نسخه بازسازی شده Metal Gear Solid 3 در تاریخ 27 نوامبر 1403 (17 نوامبر 2024) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. اما این موضوع هنوز توسط کونامی تایید نشده است.

جالب اینجاست که شایعات اخیر به تاخیر داخلی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater تا سال 2025 اشاره کرده اند. با توجه به اینکه کونامی نسخه بازسازی شده Silent Hill 2 را در اکتبر 2024 منتشر خواهد کرد، بعید نیست که انتشار یک بازسازی بزرگ دیگر به آینده موکول شود. سال . در حال حاضر مشخص نیست که آیا کونامی قصد دارد تاریخ انتشار Lorfet را از طریق GameStop تأیید کند یا در نظر دارد بازی را تا سال 2025 به تعویق بیندازد.

Remake Metal Gear Solid 3 یک «بازسازی وفادارانه از طراحی و داستان بازی اصلی» است که «بازی را با جلوه‌های بصری خیره‌کننده و تجربه کاربری یکپارچه تکامل می‌دهد». این بازی اکشن ماجراجویی با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته شده و برای پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس در دسترس است.

بخوانید  بهترین بازی های رومیزی موبایل - بردگیم

تاریخ انتشار توییت GameStop Metal Gear Solid Delta: Snake Eater

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر