تاد هاوارد درباره بازی بعدی Fallout و اینکه چگونه Bethesda عجله ای برای ساخت آن ندارد صحبت می کند

با استقبال خوب اقتباس تلویزیونی که منجر به افزایش محبوبیت بازی‌های ویدیویی Fallout شد، سال 2024 سال بسیار خوبی برای Bethesda بوده است. حالا که فصل دوم Fallout سبز شده است، انتظارات برای Fallout 5 بیشتر از همیشه شده است، اما تاد هاوارد از Bethesda می گوید هنوز برنامه ای برای انتشار یک بازی اصلی Fallout وجود ندارد. به لطف محبوبیت مداوم Fallout 76 – DLC جدیدی برای این بازی منتشر شده است – این شرکت قصد دارد این فرنچایز را به روشی معنادارتر بازگرداند.

برای سایر بازی‌های Fallout که در راهند، می‌دانید، بدیهی است که من نمی‌توانم در حال حاضر در مورد آنها صحبت کنم، اما می‌توانم بگویم یا باید عجله کنیم یا باید چیزهایی را منتشر کنیم که متفاوت از کارمان هستند. هاوارد در مصاحبه ای با MrMattyPlays گفت: در سال 76 این کار را انجام می دهیم، می دانید، ما احساس نمی کنیم که باید در کل این کار عجله کنیم، می دانید. “سریال تلویزیونی Fallout جایگاه خاصی را از نظر فرنچایز و داستان پر می کند. (من) کاملاً تمایل به نوع جدیدی از بازی های تک نفره خط اصلی را دارم. ببینید، این چیزها زمان می برد. فکر نمی کنم برای مردم بد باشد. چیزهایی از دست داده اند ما فقط می خواهیم آن را به درستی انجام دهیم و مطمئن شویم که هر کاری که در یک فرنچایز انجام می دهیم، چه Elder Scrolls یا Fallout یا Starfield، برای همه کسانی که به آن فرنچایزها علاقه دارند تبدیل به لحظاتی پرمعنا شود.

شایان ذکر است که بازی‌های جدید Fallout در مراحل برنامه‌ریزی هستند، اما در مصاحبه قبلی، هاوارد گفته بود هنوز «پنج سال خوب» برای ساخت آنها نیاز است. نکته جالب دیگر از مصاحبه این است که Bethesda هیچ برنامه‌ای برای ارائه نسخه‌های مدرن Fallout 1 و 2 به کنسول ندارد و با نگاهی به ستاره‌ها، این شرکت قصد دارد سالانه برنامه‌های توسعه‌دهنده‌ای را برای Starfield منتشر کند که به برخی از بزرگترین رمز و رازهای بازی پاسخ دهد.

بخوانید  علاقه کارگردان God of War Ragnarok به بازی Castlevania

هاوارد توضیح داد: “ما آن را می خواهیم، ​​کم و بیش. تا کی ادامه خواهد داشت؟ امیدوارم مدت زیادی طول بکشد، اما این چیزی است که ما در حال برنامه ریزی برای آن هستیم.” بعد از آن، یکی دیگر وجود خواهد داشت. و نمی‌دانم هدف ما این است که به همه سؤال‌هایی که به آن‌ها نگاه می‌کنیم پاسخ دهیم و بگوییم، «هی، چیست، چه زاویه‌ای خوب است»، چه آیا می خواهیم از نظر تجربه یا لحن به آن اضافه کنیم، یا از این قبیل چیزها، اگر منطقی باشد؟

اولین توسعه بزرگ استارفیلد، Shattered Space، اواخر امسال راه اندازی می شود. به‌روزرسانی بزرگ ژوئن بازی، مأموریت‌های جدید، مکانیک جدید اسکن جایزه‌ها را اضافه کرد و کیت Starfield Creation Kit را به روی همه مددرها باز کرد، اگرچه برخی از بازیکنان از اینکه دسترسی به ماموریت‌های جدید Track Alliance 7 دلار هزینه دارد ناراحت هستند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر