بسیاری از بازی های بزرگ پلی استیشن در سال 2025 منتشر خواهند شد

به نظر می رسد موج جدیدی از بازی های بزرگ انحصاری پلی استیشن در سال 2025 آغاز شود.

دو روز پیش، مایکروسافت یک رویداد Xbox برگزار کرد که در آن شاهد آمدن چندین بازی انحصاری به این پلتفرم بودیم. بسیاری از طرفداران امیدوارند در آینده نزدیک شاهد رویدادی مشابه در پلی استیشن باشند. در حالی که بسیاری از استودیوهای پلی استیشن در حال کار بر روی بازی های بزرگ و مورد انتظار هستند، سونی هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد پروژه های خود به اشتراک نگذاشته است و ما هیچ جزئیاتی در مورد آنها نداریم.

اکنون یک منبع آگاه اعلام کرده است که چندین بازی بزرگ و انحصاری پلی استیشن در سال 2025 منتشر خواهد شد. یک منبع موثق به نام Shinobi602 اخیرا گزارش داده است که پلی استیشن قصد دارد چند بازی بزرگ را در سال 2025 منتشر کند. وی همچنین اضافه کرد که این بازی ها بخشی از استودیوهای فرست پارتی پلی استیشن، بنابراین بازی هایی مانند Death Stranding 2: On the Beach یا Rise of the Ronin و Stellar Blade که با پشتیبانی پلی استیشن ساخته شده اند، از دسته بندی هایی هستند که Shinobi602 به آنها اشاره می کند و اشاره می کند که نیستند.

با توجه به این گفته ها، می توان انتظار داشت که بازی مستقل با شخصیت Venom که مدت ها پیش از طریق هک استودیو Insomniac Games فاش شده بود، در سال 2025 منتشر شود. همچنین گزارش ها حاکی از آن است که Soccer Pange در حال کار بر روی دنباله Ghost of Tsushima است. ، که احتمالاً منتشر خواهد شد. علاوه بر این، پروژه چند نفره Horizon و بازی Marathon استودیوی Bungie نیز می توانند از جمله بازی های بزرگ پلی استیشن در سال 2025 باشند.

بخوانید  مصاحبه ویم وندرس در مورد فیلم Perfect Days

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر