بسته بازی 7 Yakuza بدون DRM این هفته بسیار ارزان است

طی چند روز آینده، می‌توانید یکی از بهترین حماسه‌های بازی‌های ویدیویی را با قیمتی پایین در رایانه شخصی دریافت کنید. Yakuza Complete Series، بسته‌ای که شامل هفت بازی اول می‌شود در سری ماجراجویی beat-'em-up، فقط با قیمت 33.59 دلار (112 دلار) به فروش می رسد تا اینکه 12:00 صبح PT / 3:00 صبح به وقت شرقی جمعه، 24 مه. مجموعه هفت بازی شامل تقریبا کل داستان کازوما کیریو، قهرمان سریال اصلی، قبل از اینکه فرنچایز به مانند یک اژدها در غرب تغییر نام دهد.

دلیل اینکه ما می گوییم “تقریبا” این است که Kiryu یکی از دو شخصیت قابل بازی است مثل اژدها: ثروت بی نهایت، جدیدترین ورودی اصلی این مجموعه است که اوایل امسال منتشر شد. و Kiryu همچنین در بازی اسپین آف بازی کرد، مانند اژدها گایدن: مردی که نامش را پاک کرداواخر سال گذشته راه اندازی شد و پس از Yakuza 6، در طول رویدادهای یاکوزا: مثل اژدها (2020) – اولین ورودی اصلی در سریال با بازی ایچیبان کاسوگا.

در مورد آنچه به دست می آورید: این مجموعه شامل تمام بازی های اصلی در خط داستانی Kiryu است که با Yakuza 0 شروع می شود و با Yakuza 6: The Song of Life پایان می یابد. اگر هرگز آن‌ها را بازی نکرده‌اید، بازی‌های Yakuza اساساً ترکیبی از اکشن رزمی sandbox و داستان‌گویی ملودراماتیک هستند. مطمئناً، آنها خوش دست هستند، اما آنها هستند خوب کازوما مرتباً خود را درگیر انواع توطئه های دولتی، جنگ های زیرزمینی باندها و حداقل یک نمونه از اداره بهترین باشگاه میزبانی ژاپن می یابد.

بخوانید  تا 16 بازی Bethesda را فقط با 3 دلار بخرید
یاکوزا 0
یاکوزا 0

از نظر روایی، این بازی‌ها ساختاری اپیزودیک نیز دارند و به فصل‌هایی تقسیم می‌شوند و به تجربه‌ای قابل هضم تبدیل می‌شوند که اگر وقت بگذارید، می‌توانید در طی چند هفته از آن لذت ببرید. از نظر گیم پلی، کازوما عضلات خود را به عنوان اژدهای افسانه ای دوجیما خم می کند و می تواند مانند یک حرفه ای جمجمه ها را خرد کند. هر بازی چرخشی جدیدی در هنرهای مبارزه خود ایجاد می کند و تا زمانی که به آنها تسلط پیدا کنید، می توانید حرکاتی را انجام دهید که در رینگ WWE نامناسب به نظر نمی رسند.

شایان ذکر است که دو تا از بازی های این مجموعه بازسازی های کیوامی هستند. این‌ها Yakuza 1 و Yakuza 2 هستند که به ترتیب در سال‌های 2016 و 2017 بازسازی شدند و شامل گیم‌پلی مدرن‌تر، بهبودها و عناصر داستانی جدید است که آن را بیشتر با Yakuza 0 هماهنگ می‌کند. Yakuza 3-5 بازسازی‌های HD هستند و Yakuza 6 بومی‌سازی شد. در سال 2018

در کل، این مجموعه یک خرید ضروری برای هر کسی است که طرفدار داستان سرایی طولانی و اکشن محکم است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر