Kerbal Space Program یک بازی فوق العاده پیچیده با سیستم هایی است که ریشه در علم واقعی دارند. بسیاری از دانشمندان موشکی و اخترفیزیکدانان آینده اولین گام خود را در اکتشافات فضایی با ساختن موشکی برای فرستادن یک انسان نما سبز کوچک احمقانه به فضا در اولین بازی برداشتند.
نقشه راه محتوای برنامه فضایی کربال 2 | ارائه شده توسط Intercept Games/Private Division
برای مثال در برنامه فضایی کربال هیچ سیستم پشتیبانی حیاتی وجود ندارد. این انسان نماهای سبز کوچک نیازی به غذا ندارند و در یک کشتی می نشینند زیرا سال ها در فضا منفجر می شود و کاملا راضی هستند. برنامه فضایی Kerbal 2 با رفتن به عمق فضا، آن را تغییر نخواهد داد. تمرکز روی موشک ها خواهد بود، به خصوص وقتی صحبت از شهرک سازی به میان می آید.
سایر سیستم های جدید معرفی شده در برنامه فضایی Kerbal 2، مانند سکونتگاه ها، آزادی بیشتری خواهند داشت. سیمپسون میگوید استودیو میخواهد «واقعگرایی کامل و گیمپلی سرگرمکننده» را متعادل کند.
در حالی که ممکن است سفر بین ستاره ای، یا سفر سرنشین دار یا بدون سرنشین بین ستارگان، هنوز امکان پذیر نباشد، کارشناسان برای تغییر آن تلاش کرده اند. سیستمها، سوخت و موتورهای برنامه فضایی Kerbal 2 بر اساس تحقیقات انجامشده در مکانهایی مانند آزمایشگاه ملی لاورنس لیورمور هستند.
این آموزش راه خوبی برای ورود به بازی برای اولین بار است. هر ویدیو سرگرم کننده بود، و واضح است که Intercept Games زمان زیادی را صرف آن کرده است، به خصوص با توجه به اینکه استودیو ساعت ها انیمیشن را حذف کرده است تا آنچه را که فکر می کند آموزش عالی است ایجاد کند. تغییر از حالت آموزش به حالت جعبه شنی، که در آن موشکی را از ابتدا می سازید و سعی می کنید آن را پرتاب کنید، هنوز بسیار زیاد بود.
اگر برنامهای را که توسط خود سیمپسون جمعآوری شده است تماشا نمیکردم، شاید اصلاً نمیتوانستم بر روی mun، یک ماه خیالی از برنامه فضایی Kerbal فرود بیایم. با وجود تلاشهای گسترده برای طراحی مجدد رابط کاربری و آموزشها، بازی همچنان مانند همیشه پیچیده است. با این حال، احساس پاداش هنگامی که یک کشتی با موفقیت در مدار قرار می گیرد، به ویژه مانند بازی اول رضایت بخش است.
این مدیر خلاق گفت: “یک چیزی که ما متوجه می شویم، به خصوص با فناوری پیشرفته تر در بازی، این است که گاهی اوقات ما اولین کسی هستیم که چیزی را به تصویر می کشیم زیرا سعی می کنیم با آخرین تحقیقات به روز باشیم.” برنامه 2. نات سیمپسون. “گاهی اوقات یک تحقیق از مطبوعات بسیار داغ می شود و ما باید بفهمیم که ممکن است چگونه باشد و بازنمایی ما از آن چیز برای مدتی تنها خواهد بود.”
محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.
سیمپسون گفت: «اگر کربال را به عنوان یک درخت در نظر بگیرید، موشک همان تنه است. ما نمیخواهیم افراد را محدود کنیم و اغلب از چیزهای غیر محرکی که مردم در بازی به دست میآورند شگفت زده میشویم.»
Modders از سال 2011 فضاپیمای قدیمی شوروی، موشکها و تفنگهای برجک و سیستمهای خلبان خودکار را اضافه کردهاند. چه کسی میداند که چه چیزی ممکن است با شهرکها، محیط بین ستارهای و در کل دوستانهتر از برنامههای «Intercept Games» برای تبلیغ پس از پرتاب معرفی کنند؟
سیمپسون میگوید قانون اصلی طراحی سیستم در برنامه فضایی Kerbal، آزمایش ویکیپدیا است. پس از پرتاب یک موشک به فضا، بازیکنان میتوانند به صورت آنلاین به تحقیق بپردازند و کشف کنند که روشهای آنها خیلی دور از آنچه در هنگام خروج موشک از پایگاه نیروی فضایی وندنبرگ در لومپوک، در کالیفرنیا رخ میدهد، نیست. از سوی دیگر، سفر بین ستاره ای هرگز توسط بشر محقق نشده است.
باور کنید یا نه، توسعه دهنده Kerbal Space Program 2 Intercept Games در کنار دانشمندانی است که سفرهای بین ستاره ای را مطالعه می کنند. او دنبالهای از ابتدا ساخت تا سفر در دنیای درون بازی را ممکن کند.
سیمپسون میگوید: «مقدار فوقالعادهای از کارهایی که من فکر میکنم در حال حاضر در ژانر فناوری اصلی بازی اتفاق میافتد وجود دارد. “[They] هنگامی که ما شروع به آزمایش آن می کنیم و به مردم نشان می دهیم که واقعاً چه کاری می تواند انجام دهد، بسیار آشکارتر خواهد شد.”
دمو کوتاهی از گیمپلی Kerbal Space Program 2 که در 24 فوریه 2023 در دسترسی اولیه منتشر شد، مجموعه جدیدی از آموزشها را به نمایش میگذارد که بازیکنان را با اصول علم موشک آشنا میکند. هر آموزش شامل یک ویدیوی متحرک است که مفهوم را توضیح می دهد، و به دنبال آن یک بخش گیم پلی که شما را از طریق یک کار خاص هدایت می کند. این آموزش شامل راهنماهایی در مورد نحوه عملکرد موشک ها، مرحله بندی، پرتاب و بازیابی، ایجاد و حفظ مدار و همچنین اطلاعاتی در مورد چیزهایی مانند ناوبال است.
سیمپسون گفت: «شاید به نظر من دلیل وجود برنامه فضایی Kerbal 2 این باشد که فرصتی دوباره برای در دسترس قرار دادن مفاهیم اصلی دسترسی به برنامه فضایی Kerbal برای مخاطبان گستردهتری داشته باشیم. “من می خواهم بتوانم یک نسخه از برنامه فضایی Kerbal 2 را برای همان افرادی که اولین برنامه را برایشان فرستادم بفرستم و تجربه نسبتاً روانی به آنها بدهم. این اولین چیز است.”
فاصله بین زمین و لبه قابل مشاهده کیهان 46 میلیارد سال نوری است. آنقدر فضاست که درک آن غیرممکن است. برخی از بزرگترین ذهنهای این سیاره بهطور خستگیناپذیر تلاش میکنند تا ما را به نزدیکترین منظومه شمسی که تنها 4.2 سال نوری با ما فاصله دارد، برسانند.
این پیچیدگی همچنین به همین دلیل است که ساخت موشک و پرواز در فضا می تواند بسیار دشوار باشد. منحنی یادگیری شیب دار آن برای فرستادن بازیکنان مبتدی به مسابقه کافی است. این یکی از اصلیترین چیزهایی است که Intercept Games امیدوار است با Kerbal Space Program 2 تغییر کند.
کشتی های جدید، تصاویر به روز شده و تغییرات دیگر برخی از موارد اضافه شده کوچکی هستند که در روز پرتاب وجود خواهند داشت. شاید به نظر نرسد که ارزش پریدن به یک بازی کاملاً جدید برای سیستم آموزشی جدید، رابط کاربری جدید و تعداد کمی از موارد کوچک دیگر را نداشته باشد، اما به همین دلیل است که Intercept Games دنبالهای را منتشر کرد. دو مورد از به یاد ماندنی ترین افزوده ها، ساختمان مستعمره و سفر بین ستاره ای، در بازی اول امکان پذیر نیستند.
سیمپسون گفت: «همه چیز در مورد استفاده از منابع و داشتن کارخانه های مختلف متصل به مستعمره شما است. زمانی که آن منابع خام را وارد میکنید و امکانات مناسب را در اختیار دارید، میتوانید سوخت و موادی را سنتز کنید که میتوان از آنها برای ساخت وسایل نقلیه جدید استفاده کرد.