برد پیت و جورج کلونی برای اولین نمایش گرگ ها، اثر جدید کارگردان مرد عنکبوتی، با یکدیگر همکاری کردند.

اولین نمایش اکشن هیجان انگیز گرگ ها به کارگردانی جان واتس با بازی برد پیت و جورج کلونی منتشر شد.

برد پیت و جورج کلونی 16 سال بعد، آنها دوباره با هم بازی کردند. سونی و اپل به تازگی اولین تریلر فیلم اکشن هیجان انگیز Wolfs را منتشر کردند که در آن برد پیت و جورج کلونی در نقش دو بدنساز حرفه ای بازی می کنند. این نمایش لحن کمدی جالبی دارد و طی یک سری اتفاقات می بینیم که دو همکار قدیمی که از یکدیگر ناراضی هستند مجبور به شرکت در یک ماموریت مشترک می شوند. در زیر می توانید تریلر فیلم Wolfs را از کانال یوتیوب Sony Pictures تماشا کنید:

برد پیت و جورج کلونی در هوای برفی شب در فیلم گرگ ها

در یوتیوب تماشا کنید

در خلاصه داستان رسمی Wolfs آمده است: «جورج کلونی نقش یک باج‌گیر حرفه‌ای را بازی می‌کند که یک شب برای سرپوش گذاشتن بر جنایتی پرمخاطب استخدام می‌شود. اما وقتی تاجر دوم (برد پیت) ظاهر می شود، دو گرگ تنها مجبور می شوند با هم کار کنند. این دو متوجه می شوند که شب آنها عادی نخواهد بود و همچنان از کنترل خارج می شود. به گونه ای که هیچ کس از آنها انتظار ندارد.»

جان واتس کارگردان سه گانه مرد عنکبوتی، تام هالند، نویسندگی و کارگردانی گرگ ها را بر عهده داشته است و احتمال دارد که گرگ ها به سریال تبدیل شوند. از جمله بازیگران این فیلم می توان به: جورج کلونی، براد پیت، امی رایان، آستین آبرامز، پورنا جاگاناتان، ایرینا دوبوا، راب رایدل و حسنی ریزو نقل قول. برد پیت و جورج کلونی به عنوان تهیه کنندگان این پروژه خدمت کردند. اپل مسئول انتشار فیلم The Wolf در ایالات متحده است و Sony Pictures مسئولیت انتشار بین المللی آن را بر عهده دارد.

بخوانید  به نظر می رسد یک DLC با تم مرگ برای The Sims در حال توسعه است

کلونی و پیت قبلا در سه گانه Ocean’s 11 همبازی بودند و در فیلم Burn After Reading به کارگردانی برادران با هم بازی خواهند کرد. کوین نقش داشتند. آخرین حضور برد پیت در فیلم «بابل» به کارگردانی دیمین شزل بود و جورج کلونی سال گذشته در نقش بروس وین/بتمن در فیلم «فلش» به کارگردانی اندی موشیاتی دیده شد.

«گرگ ها» در 30 سپتامبر 1403 (20 سپتامبر 2024) اکران خواهد شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر