بردن دستیار به قلمرو جدید جنگ ستارگان “آزادکننده” بود

برای طرفداران قدیمی جنگ ستارگان، آخرین سری دیزنی+، The Acolyte، یک چشم انداز هیجان انگیز است. به هر حال، این سریال خاص در روزهای پایانی دوره High Republic این فرنچایز می گذرد و برای اولین بار آن دوره را به لایو اکشن تبدیل می کند. همچنین بیش از 100 سال قبل از سه گانه پیش درآمد اتفاق می افتد، زیرا آناکین اسکای واکر هنوز در این نقطه از خط زمانی به دنیا نیامده است.

برای لزلی هدلند، کاوش در این دوره جدید از جنگ ستارگان یکی از هیجان انگیزترین عناصر پروژه بود.

هدلند به GameSpot گفت: “این کاملاً رهایی بخش بود. این یکی از دلایلی بود که نمایش را در آنجا تنظیم کردم، بنابراین احساس محدودیت نمی کنم.” با این حال، مطمئناً مسئولیت بزرگی بود که اولین کسی باشم که در این دوره بازی می‌کردم.»

هدلند می‌گوید خوشبختانه، او توانست اطلاعاتی را از پیش درآمدها جمع‌آوری کند و به او اجازه داد از آنجا به گذشته در کهکشان سفر کند. البته، همچنین کمک کرد که ابتکار انتشارات High Republic – که به کتاب، کمیک، درام صوتی و مجموعه‌های وب گسترش یافته است – همزمان با توسعه مجموعه اعلام شد.

او فاش کرد: «این کار درست پس از ارائه نمایش شروع شد. “بنابراین خیلی خوب بود که به چیزهایی که قبل از نمایش من رخ می داد اشاره کنم. این یک کتاب خوب بود.”

و در حالی که ممکن است The Acolyte حداقل تا حدی از یک بازی ویدیویی محبوب جنگ ستارگان الهام گرفته شده باشد، هنوز هم به سه گانه اصلی اشاره می شود، البته بیشتر در هنر ساخت این مجموعه، و حتی نگاهی به The Phantom Menace و دیگر پیش درآمدها.

بخوانید  اثر باران Resident Evil 4 Remake متعادل‌تر خواهد بود

هدلند گفت: «ما می‌خواهیم که شبیه اولین نمایش لایو اکشن High Republic باشد، اما در عین حال، از نظر استفاده از دکورهای عملی، عروسک‌ها به جای CGI، شبیه آن سه‌گانه اصلی باشد». “اما همچنین اطمینان حاصل کنید که کمی پیش بینی از جایی که قرار است در پیش درآمدها به پایان برسیم ارائه می شود.”

The Acolyte دو قسمت اول خود را در روز سه شنبه 4 ژوئن در دیزنی + ارائه می کند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر