برای فصل دوم House Of The Dragon با این تخفیف 50 درصدی Fire & Blood آماده شوید

فصل دوم House of the Dragon در تاریخ 16 ژوئن در مکس پخش می شود و داستان خانه تارگرین را ادامه می دهد. حدود 200 سال قبل از وقایع بازی تاج و تخت می گذرد و به بررسی مطالبی از آتش و خون جرج آر آر مارتین می پردازد که همه چیز را از ایجاد تخت آهنین تا جنگ داخلی که تقریباً خانه افسانه ای را ویران کرد، پوشش می دهد. این کتاب اکنون در آمازون و تارگت تخفیف زیادی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که نسخه پشت جلدی آن را تنها با 19 دلار (35 دلار) به کتابخانه خود اضافه کنید.

Fire & Blood 736 صفحه است و شامل بسیاری از تصاویر دقیق برای کمک به توضیح دودمان، جغرافیا، نبردهای نمادین و شخصیت‌ها است. طرفداران این مجموعه چیزهای زیادی را برای دوست داشتن در این جلد پیدا خواهند کرد، زیرا این قطعه همراه عالی برای House of the Dragon است. اگر به‌دنبال چیزی ارزان‌تر هستید، یک نسخه جلد کاغذی با تخفیف فقط با 13 دلار (از 22 دلار کاهش یافته است) پیدا خواهید کرد.

آتش و خون اثر جورج آر آر مارتین
آتش و خون اثر جورج آر آر مارتین

چند کتاب دیگر مجاور خانه اژدها در حال حاضر به فروش می رسد، از جمله کتاب رنگ آمیزی خانه اژدها با قیمت 15 دلار (19 دلار) و ظهور اژدها: تاریخ مصور (جلد گالینگور) به قیمت 26 دلار (به جای این کتاب) 19 دلار). 60 دلار).

برای تکمیل مجموعه خود، برخی از معاملات بازی تاج و تخت را بررسی کنید، از جمله مجموعه 5 کتاب جعبه چرمی Song of Ice and Fire به قیمت 46 دلار (85 دلار) و The World of Ice & Fire (با جلد سخت) به قیمت 28 دلار. (به جای 60 دلار). در زیر همه بهترین پیشنهادهای کتاب خانه اژدها و بازی تاج و تخت را خواهید دید.

بخوانید  رکوردشکنی فیلم Prey، پیش درآمد Predator در شبکه هولو

و اگر می خواهید فصل 1 را قبل از پخش فصل 2 مجدداً تماشا کنید، این فصل نسبتاً ارزان در بلوری 4K در دسترس است، فرمتی که بهترین عملکرد کلی بصری و صوتی را ارائه می دهد. شما می توانید نسخه Steelbook را با قیمت 37 دلار و نسخه استاندارد را تنها با 30 دلار خریداری کنید. هر دو نسخه در فرمت‌های 1080p Blu-ray و دیجیتال نیز موجود هستند.

بهترین معاملات House of the Dragon و Game of Thrones

اگر برای Max ثبت‌نام نکرده‌اید، این هفته افزایش قیمت برای طرح بدون آگهی اعمال می‌شود. با این حال، هنوز هم می‌توانید با پرداخت تنها 10 دلار در ماه، در طرح پشتیبانی شده از تبلیغات مشترک شوید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر