با این ابزار زیبا، دکمه‌های بازگشت را به کنترلر Xbox خود اضافه کنید

کنترل‌کننده‌های بی‌سیم رسمی ایکس‌باکس همان‌طور که هستند عالی هستند، اما اگر می‌خواهید کمی تطبیق‌پذیری بیشتری داشته باشید، Horizon Vista Strikepack از Collective Minds راهی سریع و آسان برای ارتقای دستگاهتان است. این گجت جداشدنی برای پیش‌سفارش با قیمت 50 دلار در آمازون قبل از عرضه در 3 ژوئن در دسترس است.

Collective Minds Strikepack - Horizon Vista MOD
Collective Minds Strikepack – Horizon Vista MOD

این نسخه احیا شده و به روز شده Strikepacks قبلی است و طرح مدل Horizon Vista به همان صورت باقی مانده است. آنچه در اینجا به دست می آورید، چهار دکمه پشتی قابل برنامه ریزی است که می توانند از طریق باتری روی کنترلر شما پیچ شوند و ظاهری نسبتاً بدون درز ایجاد کنند. هنوز هم می‌توانید یک کابل USB-C را برای بازی‌های با سیم و شارژ وصل کنید و یک برنامه اختصاصی به شما امکان می‌دهد تا حد زیادی هر دکمه را سرهم کنید. با استفاده از برنامه اختصاصی تلفن همراه، می‌توانید ترکیب‌های ترکیبی خود را تنظیم کنید و تنظیمات دقیق‌تری انجام دهید، که آن را به یک دستگاه کاملاً همه‌کاره تبدیل می‌کند.

Strikepack بسیار جالب است زیرا به شما امکان می دهد به استفاده از کنترلرهای Xbox موجود خود ادامه دهید، اما به دور از تنها گزینه کنترل کننده قابل تنظیم است. انتخاب برتر ما Xbox Elite Series 2 است، کنترلر بی‌سیم ممتاز مایکروسافت که ویژگی‌های سفارشی‌سازی چشمگیر و اجزای قابل تعویض را ارائه می‌دهد. مقرون به صرفه تر Elite Series 2 Core همان حس ممتاز را بدون اجزای اضافی ارائه می دهد، بنابراین اگر به آن مسیر بروید، می خواهید مجموعه ای از پاروهای عقب بخرید.

کنترلرهای Xbox قابل توجه با ویژگی های شخصی سازی داخلی

Victrix Pro BFG یکی دیگر از گزینه های عالی است، به خصوص اگر به بازی های مبارزه ای و شوتر اول شخص علاقه دارید. دارای چوب‌های قابل تعویض (طرح‌بندی‌های افست و هم‌تراز)، یک ماژول پد جنگی با شش دکمه میکروسوئیچ، یک پد D قابل تعویض، درپوش‌های چوبی و درب‌های چوبی است. علاوه بر این، یک اپلیکیشن گوشی هوشمند امکان تنظیم دقیق تری را در زیر پوشش پلاستیکی فراهم می کند.

بخوانید  خرابی تریلر Elden Ring Shadow Of the Erdtree

در بخش بودجه کنترلرهای قابل تنظیم، 8BitDo چند گزینه قوی منتشر کرده است: 8BitDo Ultimate و Pro 2 که هر دو با قیمت 45 دلار به فروش می رسند. همچنین یک کنترلر 8BitDo برای سری Xbox وجود دارد اگرچه این کنترلر از کیفیت ساخت و انعطاف پذیری بالایی نسبت به سایر دستگاه های 8BitDo Ultimate برخوردار است، اما می توانید تنها در حالت سیمی با کابل USB-C جداشونده موجود در کنسول های ایکس باکس از آن استفاده کنید. کاربران رایانه شخصی می توانند کنترلر را از طریق اتصال بی سیم 2.4 گیگاهرتز یا بلوتوث همگام کنند و از اشکالات کنسول جلوگیری کنند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر