بازی Super Mario RPG در حال حاضر زیر 40 دلار در آمازون است

بازی Super Mario RPG به کمترین قیمت خود در آمازون و والمارت کاهش یافته است. نسخه مدرن شده اولین بازی نقش آفرینی ماریو، Super Mario RPG، تنها ۳۹ دلار قیمت گذاری شده است. بازی های انحصاری سوییچ به ندرت به زیر 40 دلار می رسند، به خصوص بازی های ماریو که هنوز نسبتا جدید هستند. نسخه بهبود یافته Super Nintendo کلاسیک نوامبر گذشته در سوییچ منتشر شد. اگرچه دارندگان سوییچ در حال حاضر مشغول Paper Mario: The Thousand-Year Door هستند، Super Mario RPG نیز چنین خارشی را ایجاد می‌کند و قطعا ارزش خرید با این قیمت را دارد.

بازی RPG سوپر ماریو
بازی RPG سوپر ماریو

Super Mario RPG که به طور باورنکردنی وفادار به نسخه اصلی محبوب است، یک بازی جذاب سوئیچ است که با چندین تغییر کیفیت زندگی بهبود یافته است که آن را برای تازه واردان قابل دسترسی تر می کند. کهنه سربازان ماریو RPG از مجموعه نبردهای پس از بازی که واقعاً مهارت شما را آزمایش می کنند قدردانی خواهند کرد.

فراتر از این اضافات و تنظیمات، بازی Super Mario RPG در سوییچ بسیار شبیه به نسخه اصلی نمادین در Super Nintendo است. مبارزات نوبتی عالی هنوز هم امروز لذت‌بخش است، شخصیت‌ها و نوشته‌ها صمیمانه و طنزآمیز هستند، و طراحی جهان همچنان آن جذابیت کلاسیک نینتندو را دارد.

بررسی Super Mario RPG GameSpot نشان داد که نسخه مدرن SNES کلاسیک لذت بخش است. “Super Mario RPG یکی از احمقانه‌ترین بازی‌های کاتالوگ نینتندو است. مملو از شخصیت‌های عجیب و غریب مانند بابانوئل بد بزرگ، حملات تصادفی کمدی تاریک – بازیکنان وزغ را مانند شکنجه غلغلک می‌دهند و یک سگ چهار چشم شما را کامل می بلعد و نظر می‌دهد. در طعم و مزه – و به همان اندازه که پر سر و صدا است، Super Mario RPG به طور به یاد ماندنی چرخه زندگی SNES را محدود کرد بازی ماریو فقط یک نما است که بی امان به بازی اصلی وفادار است، Super Mario RPG یک آزمایش جسورانه و تا حد زیادی موفق است.

بخوانید  14 هیولاهای فیلم ترسناک مضحک (و کوچک).

در مورد Paper Mario: The Thousand-Year Door، همچنین به نسخه اصلی GameCube بسیار وفادار است. در بررسی Paper Mario: The Thousand-Year Door ما امتیاز 9/10 را کسب کرد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر