بازی Call of Duty: Black Ops 6 برای PS4 می آید

شکی نیست که بازی Call of Duty: Black Ops 6 برای کاربران ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس خواهد بود.

مدتی پیش بازی Call of Duty Black Ops 6 به فروشگاه ایکس باکس اضافه شد که انتشار این بازی برای ایکس باکس وان و سری ایکس باکس است. در انتشار بازی روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 به روز باشید. این مهر تاییدی بر گزارشات است. که این بازی به صورت بین نسلی منتشر خواهد شد.

اکتیویژن Call of Duty: Black Ops 6 را در رویداد Xbox Games Showcase آینده معرفی خواهد کرد و ارائه دقیق بازی بلافاصله پس از پایان کنفرانس آغاز خواهد شد. کنفرانس ایکس باکس ساعت 20:30 یکشنبه 30 خرداد 1403 به وقت ایران برگزار می شود و علاقه مندان می توانند منتظر دیدن آثاری مانند Indiana Jones و Flight Simulator 2024 و Avowed در کنار Call of Duty 2024 باشند.

Call of Duty: Black Ops 6 اولین قسمت از این مجموعه خواهد بود که جنگ خلیج فارس را به تصویر می کشد. استودیوی Tri-Arc توسعه‌دهنده اصلی بازی است و به نظر می‌رسد که طرفداران باید منتظر انتشار بازی Call of Duty: Black Ops 6 در اکتبر 2024 باشند. Call of Duty 2024 از همان روز در سرویس اشتراک Game Pass در دسترس خواهد بود. یکی از نسخه های منتشر شده، اما احتمالاً هیچ خبری در مورد این بازی ویدیویی که به Xbox Game Pass عرضه می شود، وجود نخواهد داشت.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  دفاع سازندگان بازی Dead Island 2 از اسلحه تخریب‌پذیر