بازی Astro Bot دارای مراحل و ویژگی های گسترده ای است

بازیکنان می توانند منتظر مراحل و ویژگی های جدید در Astro Bot باشند.

تیم Asobi سرانجام در رویداد State of Play که توسط سونی برگزار شد، بازی جدید خود را معرفی کرد و طبق گزارش‌ها، نسخه جدیدی از سری Astro است. برخلاف Astro’s Playroom که به صورت رایگان در اختیار خریداران پلی استیشن 5 قرار گرفت، Astro Bot نسخه کاملی است که مراحل مختلفی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد.

اگرچه در اطلاعیه راه اندازی Astro Bot به بیش از 50 مرحله جذاب و منحصر به فرد اشاره شده است، اما سازنده در آخرین وبلاگ پلی استیشن به بیش از 80 مرحله اشاره کرده است. این مراحل در 6 کهکشان انجام می شود و هر کدام بخشی از ماجراجویی Astro را برای یافتن دوستان خود نشان می دهد. این بازی شامل 15 توانایی جدید است و به Astro اجازه می دهد تا با تبدیل کنترلر DualSense خود به یک سفینه فضایی به کهکشان های دیگر سفر کند. علاوه بر این، Barkster، یک سگ فضایی روباتیک، به بازیکنان کمک می کند تا بر موانع غلبه کنند و با دشمنان مبارزه کنند.

شخصیت های معروف پلی استیشن در قالب ربات در بازی Astro Bot

از دیگر ویژگی های جدید Astro Bot می توان به دستکش اشاره کرد قورباغه دوقلو وی خاطرنشان کرد که امکان حمله طولانی‌تر به دشمنان را فراهم می‌کند. ماهی مرکب غول پیکر همچنین به Astro کمک می کند تا به یک بدن غول پیکر و اسکویشی تبدیل شود. همانطور که انتظار می رفت این بازی با ویژگی های کنترلر DualSense کاملا سازگار است و از قابلیت های آن در قسمت های مختلف گیم پلی بهره خواهد برد.

بخوانید  تریلر داستان بازی King Arthur: Legends Rise

Astro Bot در تاریخ 16 سپتامبر 1403 (6 سپتامبر 2024) برای بازیکنان پلی استیشن 5 در دسترس خواهد بود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر