بازی کارت بازرگانی پوکمون گسترش اسکارلت و بنفش با کارت های بازطراحی شده در 31 مارس راه اندازی می شود

شرکت پوکمون همچنین تغییراتی را در طراحی هر کارت در این مجموعه جدید انجام خواهد داد که قابل توجه ترین آن تغییر حاشیه های زرد روی هر کارت به خاکستری است تا با نسخه های ژاپنی کارت ها مطابقت داشته باشد. به‌علاوه، کارت‌های Trainer انواع فرعی خود را در بالای کارت نشان می‌دهند، در حالی که کارت‌های Energy نماد دومی به پایین کارت اضافه می‌کنند تا ردیابی راحت‌تر در بازی را انجام دهند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

با جدیدترین بازی‌های پوکمون که اکنون در سرتاسر جهان در دسترس هستند، شرکت پوکمون بازی کارت تجاری پوکمون: اسکارلت و بنفش را معرفی کرده است، اولین بسط بازی کارتی با جدیدترین نسل پوکمون که در 31 مارس عرضه می‌شود.

مکانیک EX از مجموعه‌های قبلی با مجموعه جدید بازخواهد گشت و Koraidon و Miraidon اولین کارت‌های تایید شده EX هستند. EX Pokemon حملات و توانایی های قدرتمندی خواهد داشت، اما یک EX Pokemon شکست خورده به جای کارت معمول، دو کارت جایزه می دهد.

گسترش Pokemon TCG: Scarlet و Violet چندین پوکمون جدید را از منطقه Paldean به بازی معرفی می کند، از جمله Pokemon شروع کننده – Sprigatito، Fuecoco، و Quaxly – و همچنین Pokemon Koraidon و Miraidon افسانه ای.

بازی Pokemon TCG: Scarlet and Violet در 31 مارس در سراسر جهان عرضه خواهد شد. جدیدترین الحاقیه Sword and Shield، Crown Zenith، قرار است در 20 ژانویه عرضه شود و بر روی Sword and Shield Legendaries Zacian و Zamazenta تمرکز خواهد کرد.

گالری

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تریلر جدید Darkest Dungeon 2 انتشار این بازی برای Xbox را تایید می کند