مانند بازی های قبلی این سری، Armored Core 6: Fires of Rubicon یک تجربه تک نفره در قلب است. این بدان معنا نیست که هیچ شکلی از قابلیت آنلاین ندارد، زیرا زمانی که در ماه آگوست عرضه شود، بازی دارای یک گزینه PvP خواهد بود. با این حال، از Armored Core 5 که تاکید زیادی روی چند نفره داشت، انتظار تلافی نداشته باشید.
ماسارو یامامورا، کارگردان بازی، به گیم اسپات توضیح داد: «در Armored Core 6، اصلیترین چیزی که میخواستیم روی آن تمرکز کنیم، کمپین تکنفره بود، بنابراین محتوای اصلی این بازی است. ما یک حالت آنلاین در مقابل در دسترس داریم. این بیشتر مکانی است که بازیکنان میتوانند هستههای زرهدار را که سفارشیسازی کردهاند و خودشان طراحی کردهاند تا با یکدیگر نبرد کنند، بیاورند. این یک حالت آنلاین ساده و ساده و بدون زنگ و سوت برای طرفداران هاردکور واقعی است.»
یامامورا اضافه کرد که Armored Core 6 در درجه اول بر روی حالت کمپین خود تمرکز دارد و چند نفره به عنوان یک اضافی ساده که تجربه تک نفره را تکمیل می کند به بازی اضافه شده است. یامامورا گفت: «ما میخواستیم تمرکز روی تکنفره باشد و داستان تکنفره و سبک مبارزات انتخاباتی باشد». “اما این عنصر چندنفره را نیز به عنوان چیزی ساده معرفی کنید که اگر بازیکنان بخواهند آن را امتحان کنند، می توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. افرادی که بازی آنلاین را از ورودی های قبلی تجربه کرده اند، می توانند مستقیماً وارد شوند، درست همانجا است، و ادغام آن به عنوان یک عنصر اضافی به تک نفره خیلی پیچیده نیست.”
پیش از عرضه در 12 آگوست برای PC، PS5، PS4، Xbox Series X|S و Xbox One، From Software جزئیات بیشتری در مورد Armored Core 6: Fires of Rubicon فاش کرد. شما میتوانید دریابید که بازی چگونه گیمپلی Souls-مانند را با مجموعه مکانیکی موجود متعادل میکند و چگونه Armored Core 6 برخی از اکشنهای امضای Sekiro را در گیمپلی خود به ارث برده است.
محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.