بازی رومیزی New Dune در حال حاضر 20 درصد تخفیف در آمازون دارد

بازی استراتژی رومیزی Dune، Dune: War for Arrakis، در آمازون تخفیف دارد. این بازی مبتنی بر مینیاتور اوایل سال جاری با قیمت خرده فروشی 140 دلار منتشر شد، اما شما می توانید مجموعه جعبه پایه را فقط با قیمت 112 دلار برای مدت زمان محدود خریداری کنید.

Dune: War for Arrakis یک بازی رقابتی نامتقارن برای دو تا چهار بازیکن است. هر بازیکن در حالی که برای کنترل سیاره Dune مبارزه می کند، نیروهای House Harkonnen یا Fremen را کنترل می کند. اگرچه بازی بر روی نبردهای تاکتیکی با مجسمه های پلاستیکی و مجموعه منابع تمرکز دارد، اما یک جزء روایی نیز وجود دارد که بازیکنان می توانند وقایع حماسه Dune را بازسازی کنند و حتی نتیجه داستان را تغییر دهند.

Dune: War for Arrakis
Dune: War for Arrakis

The Dune: War for Arrakis Core Set شامل همه چیزهایی است که برای دو تا چهار بازیکن لازم است. با این حال، اگر می‌خواهید گیم‌پلی خود را گسترش دهید، می‌توانید نسخه Dune: The Spacing Guild را نیز با قیمت 45 دلار (50 دلار) خریداری کنید. این بسط، مینیاتورها و استراتژی‌های جدیدی را برای استفاده در جنگ اضافه می‌کند، و همچنین یک صفحه بازی گسترش یافته که درگیری را فراتر از سطح Dune و به فضا پیش می‌برد.

معاملات بیشتر در مورد بازی های Cmon

Dune: War for Arrakis توسط Cmon Games ساخته و منتشر شده است، و چندین نسخه رومیزی دیگر از این شرکت نیز در آمازون به فروش می رسد، از جمله Cyberpunk 2077: Gangs of Night City با قیمت 88 دلار (110 دلار) و Stranger Things: The Upside Down برای بازی. 36.60 دلار (به جای 50 دلار). همچنین می‌توانید چندین مجموعه با تخفیف از بازی‌های رومیزی Bloodborne، Marvel Zombies، و A Song of Fire And Ice را از Cmon Games بگیرید. برای همه معاملات، صفحه Cmon Games آمازون را بررسی کنید.

بخوانید  زمان برگزاری رویداد جدید ایکس باکس

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر