بازی جدید فیفا توسط توسعه دهنده NBA 2K در حال ساخت است

طبق شایعات منتشر شده، به نظر می رسد که فیفا و 2K برای توسعه و انتشار یک بازی فوتبال جدید به نام FIFA 2K25 به توافق رسیده اند.

دو سال پیش پس از سه دهه همکاری الکترونیک آرتز و فیفا، محصول مشترک این همکاری به پایان رسید. اما این مانع از راه اندازی یک شبیه ساز فوتبال جدید توسط الکترونیک آرتز نشد. زیرا آنها با سری جدیدی به نام EA Sports FC راه خود را در شکلی جدید ادامه داده اند. او بازی می کند EA Sports FC 24 توانست حدود 11 برابر بهتر از FIFA 23 عمل کند.3 میلیون بازیکن برای تجربه آن.

حال در جدیدترین اخبار بازی، به نظر می رسد فیفا با استودیو دیگری بازخواهد گشت. زیرا اخیرا فردی با نام کاربری mohplay_inc در حساب کاربری رسمی خود در توییتر اعلام کرده است که 2K برای تولید و انتشار یک بازی فوتبال جدید با نام FIFA 2K25 با فیفا قرارداد امضا کرده است. این کاربر بدون توضیح بیشتر مدعی شد که این بازی امسال و قبل از جام جهانی 2026 عرضه خواهد شد.

2K برای توسعه سری بازی های NBA 2K شناخته شده است. این ناشر تاکنون در رشته های کشتی، گلف، بیسبال و فوتبال آمریکایی نیز فعالیت داشته است. اگرچه هنوز هیچ خبر موثق و رسمی در این مورد منتشر نشده است، اما تایید این شایعه توسط Insider Gaming، یکی از مشهورترین اینسایدرهای دنیای بازی، ممکن است این موضوع را به واقعیت نزدیک کند. به گفته این منبع، شایعاتی مبنی بر همکاری فیفا و 2K برای ایجاد یک بازی رسمی با مجوز فیفا توسط 2K وجود دارد.

بخوانید  Nickelodeon All-Star Brawl 2 Review - More Than A Rerun

حال باید منتظر ماند و دید که آیا این موضوع صحت دارد و آیا 2K می تواند با عرضه FIFA 2K25 رقیبی جدی برای EA Sports FC و eFootball راه اندازی کند یا خیر. لطفا نظرات و انتظارات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر