بازیگران جدید برای فصل دوم Sandman تایید شدند

نتفلیکس اخیرا لیست بازیگران فصل دوم The Sandman را اعلام کرده است که در آن شاهد حضور بازیگران شخصیت های جدید این فصل هستیم.

در نوامبر 1401، نتفلیکس تمدید شد سریال Sandman برای فصل 2 و هم اکنون طبق جدیدترین ها اعلام شده است اخبار سینما و تلویزیونبازیگران بیشتری به فصل جدید سریال Sandman اضافه شدند. نتفلیکس بازیگران دیگر خانواده Andalusia را اعلام کرد و بر این اساس اسمی کرید مایلز در نقش دلیریوم، آدرین لستر در نقش سرنوشت و بری اسلون در نقش The Prodigal به گروه بازیگران فصل دوم The Sandman اضافه شدند که قرار است پخش شود. محل. برای ایفای این نقش.

این سه بازیگر قبلاً به تام استوریج در نقش مورفیوس (رویا)، کربی هاول-باپتیست در نقش مرگ، میسون الکساندر پارک در نقش هوس و دونا پرستون در نقش دیسپر در فصل دوم سریال The Sandman اضافه شده اند. گوندولین کریستی، پاتون اسوالت، جنا کولمن، ویوین آچامپونگ، فردیناند کینگزلی، استفن فرای، آسیم چادری، سانجیو بیسکار، فانسو سامونیایی و رازان جمال دیگر بازیگرانی هستند که برای ایفای نقش در فصل دوم The Sandman بازخواهند گشت.

دیوید اس. گور با سابقه نوشتن فیلمنامه برای فیلم هایی مانند Blade II، Batman Begins و Batman v Superman: Dawn of Justice. آلن هاینبرگ آنها با سابقه نگارش فیلمنامه Wonder Woman در سریال Sandman به عنوان کارگردان، نویسنده و تهیه کننده حضور دارند و نیل گیمن خالق سریال Sandman در ساخت سریال کمک می کند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Goodbye Volcano High، یک بازی ریتم روایی، در 15 ژوئن منتشر می شود