بازی‌های Resident Evil بیشتری به آیفون می‌آیند

کپکام اعلام کرد که Resident Evil 7 Biohazard و Resident Evil 2 Remake روی آیفون در دسترس خواهند بود.

از جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که کپکام از انتشار دو بازی Resident Evil برای آیفون، آیپد و مک خبر داده است. اوایل امسال Resident Evil 4 Remake در اختیار کاربران اپ استور قرار گرفت و حالا باید منتظر ورود Resident Evil 7 Biohazard و Resident Evil 2 Remake به این فروشگاه باشیم.

همانطور که توسط Capcom اعلام شده است، Resident Evil 7 در تاریخ 2 ژوئیه 2024 برای iPhone 15 Pro، iPhone 15 Pro Max، iPad و Mac (با تراشه M1 یا بهتر) عرضه خواهد شد. یک بازسازی Resident Evil 2 نیز در دست توسعه است. پلتفرم های مشابه، اما مشخص نیست در حال حاضر این نسخه چه زمانی در دسترس خواهد بود.

با خرید هر یک از این بازی ها برای یک دستگاه، بازیکنان می توانند آن ها را روی دستگاه های دیگر اپل خود امتحان کنند. بازیکنان می توانند قسمت هایی از این آثار را در زمان انتشار به صورت رایگان تجربه کنند. کپکام اعلام کرده است که نسخه‌های آیفون و آیپد Resident Evil 7 دارای ویژگی Auto Fire برای شلیک خودکار به اهداف خواهند بود.

برای تجربه این بازی ها می توانید از کنترلرهای بلوتوث سازگار با آیفون، آیپد و مک نیز استفاده کنید که «تجربی شبیه به کنسول های خانگی را به بازیکنان می دهد». یوبی سافت اخیرا Assassin’s Creed Mirage را برای آیفون و آیپد منتشر کرده است که برای مدت محدودی (17 تا 31 ژوئن 1403) با 50 درصد تخفیف قابل خریداری است.

بخوانید  تریلر بازسازی Paper Mario; آغاز مشکلات ماریو

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر