بازی‌های Kingdom Hearts به استیم می‌آیند

بازی‌های Kingdom Hearts به زودی به بازی‌های انحصاری Epic Games تبدیل می‌شوند و در استیم منتشر می‌شوند.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که سری بازی های Kingdom Hearts پس از گذشت بیش از سه سال از فروشگاه اپیک گیمز منتشر شده و در اختیار کاربران استیم قرار می گیرد. در 13 ژوئن 2024، بازیکنان می توانند Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 ReMIX، Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue، Kingdom Hearts 3 و همچنین بسته الحاقی Re Mind را خریداری کنند.

متأسفانه هیچ برنامه ای برای انتشار Kingdom Hearts: Melody of Memory در استیم وجود ندارد

متاسفانه خبری از انتشار بازی ریتم اکشن Kingdom Hearts: Melody of Memory در استیم نخواهد بود; اثری که به رویدادهای پس از چاپ سوم مجموعه می پردازد. با این حال، کسانی که سال ها منتظر بوده اند تا بازی های Kingdom Hearts را در استیم تجربه کنند، دلایل زیادی برای خوشحالی دارند. سوال اینجاست که آیا این آثار در زمان اکران با تخفیف به فروش می رسند یا خیر؟

Kingdom Hearts 4 در حال حاضر در حال گذراندن 5 مرحله توسعه با استفاده از Unreal Engine است که باعث افزایش کیفیت بصری و پیشرفت گرافیکی می شود. شاید طرفداران باید منتظر عرضه این بازی در سال 2025 باشند. با این حال هنوز پلتفرم های هدف Kingdom Hearts 4 اعلام نشده است. استودیوی اسکوئر انیکس اوزاکا مسئولیت توسعه این بازی را بر عهده دارد یاسوشی یاسو او مسئول پروژه است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  زمان انتشار نینتندو دایرکت جدید اعلام شد