بازسازی Metal Gear Solid 3 شامل ویژگی های قدیمی و جدید خواهد بود

توسعه دهندگان Metal Gear Solid Delta: Snake Eater علاوه بر حفظ سیستم های نسخه اصلی، ویژگی های جدیدی را به بازی اضافه کرده اند.

در رویداد اخیر ایکس باکس، کونامی با نمایش تریلری از بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، طرفداران سری متال گیر سالید را شگفت زده کرد. همانطور که در این تریلر مشاهده می شود، تیم سازنده سعی کرده است همان حس داستان، صدا، موسیقی و مکانیک های گیم پلی بازی اصلی را حفظ کند و در عین حال، ویژگی های زیادی را برای ارائه یک تجربه بازی مدرن و روان، بازسازی کند. تجربه و تخصص.

حال جزئیات جدیدی از بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در وب سایت رسمی آن ارائه شده است که حکایت از ویژگی های جدید و جالبی دارد. با توجه به جزئیات، تعمیر شامل یک سیستم آسیب جنگ جدید است که باعث می‌شود برخی ضربه‌ها و جراحات زخم‌های دائمی بر جای بگذارند.

حمله هلیکوپتر با RPG در Metal Gear Solid Delta: Snake Eater

علاوه بر این، کونامی از معرفی یک سیستم کنترل جدید و مدرن تر خبر داد. اگرچه جزئیات این سیستم هنوز نامشخص است، اما به بازیکنان اجازه می دهد تا به طور کامل روی بازی و هیجان همه جانبه تجربه پنهان کاری و بقا تمرکز کنند. همچنین سیستم کنترل نسخه اصلی در این بازسازی موجود خواهد بود تا با دقت بیشتری این تجربه را برای طرفداران قدیمی بازسازی کند.

توسعه دهندگان یک سیستم دوربین سوم شخص جدید برای Metal Gear Solid Delta: Snake Eater توسعه داده اند که مار برهنه را از پشت دنبال می کند و هنگام نشانه گیری روی شانه اش شناور می شود. طبیعتا بازیکنانی که دوربین بالای سر را ترجیح می دهند به گزینه انتخاب آن دسترسی خواهند داشت.

بخوانید  Assassin's Creed Shadows دارای ویژگی مورد علاقه طرفداران خواهد بود

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater امسال برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، سری ایکس باکس Xbox Series S منتشر شده است برخی گزارش ها ادعا می کنند که احتمال تاخیر در عرضه بازی تا سال 2025 وجود دارد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر