این مجموعه های ارزان قیمت مجسمه هیولا شکارچی فوق العاده هستند

بازی‌های Monster Hunter Capcom دارای برخی از جالب‌ترین جانوران هستند، اما فاجعه اینجاست که نمی‌توانید آن‌ها را تحسین کنید، زیرا زمانی که وارد دامنه‌شان می‌شوید، کشنده می‌شوند. خوشبختانه، مجسمه‌های کوچکی از شکارچی هیولا وجود دارد که نه تنها دیدن آنها امن است، بلکه می‌توانید آنها را بردارید و از نزدیک تحسین کنید. می‌توانید این بسته شش تایی 2.5 اینچی Monster Hunter را با قیمت 42 دلار (48 دلار) در آمازون پیش‌سفارش دهید، قبل از عرضه مجموعه در 26 ژوئن. این تنها یکی از مجموعه‌های Monster Hunter است که برای پیش‌سفارش در آمازون آماده شده است.

ست فیگور گالری Monster Hunter

برخی از نمادین ترین هیولاهای Monster Hunter در این مجموعه حضور دارند.
برخی از نمادین ترین هیولاهای Monster Hunter در این مجموعه حضور دارند.
  • راتالوس
  • میزوتسونه
  • گور ماگالا
  • مالزنو
  • مگنامالو
  • راجانگ خشمگین

ست فیگور گالری Monster Hunter

مقداری همپوشانی با هیولاهای موجود در هر مجموعه وجود دارد.
مقداری همپوشانی با هیولاهای موجود در هر مجموعه وجود دارد.

اگر می خواهید ارتش کوچکی از هیولاها را جمع آوری کنید، این مجموعه دیگر از چهره های جمع و جور جمع و جور (تصویر بالا) نیز وجود دارد، اگرچه قیمت آن کمی بیشتر و 64 دلار است. اینها از 19 ژوئن در دسترس خواهند بود و شامل Rathalos، Mizutsune، Gore Magala، Malzena، Magai Magado و Rajan خشمگین می شوند.


پیش‌سفارش‌های بیشتر Monster Hunter Figure

مجسمه های مکعبی شکارچی هیولامجسمه های مکعبی شکارچی هیولا
مجسمه های مکعبی شکارچی هیولا

در نهایت، ما چند مجسمه دیگر اژدها را در زیر فهرست کرده‌ایم، در صورتی که نمی‌خواهید یک باغ وحش کامل از تایتان‌های افسانه‌ای را در میز شما اشغال کند. مانند شکل‌های بی‌عملی در بالا، یک ماکت کوچک اما شگفت‌انگیز از یک هیولای شکارچی هیولا در بسته‌ای با طراحی خوب با تنها ۲۲ دلار دریافت می‌کنید. آنها همچنین بر پایه منحصر به فرد خود برای آن لمس اضافی از اصالت می آیند و آنها نیز چند اینچ بلندتر هستند. می‌توانید با پیش‌سفارش بسته‌ای حاوی هر چهار مجسمه Monster Hunter، چند دلار صرفه‌جویی کنید. اینها باید در 30 اکتبر وارد شوند.

بخوانید  مجموعه‌های منتخب لگو 20 درصد تخفیف در میسی دارند و شکلات رایگان دریافت می‌کنید

در نهایت، مجسمه Brachydios وجود دارد، یک ماکت گران قیمت تر اما چشم نواز که با جزئیات خیره کننده مجسمه سازی شده و رنگ آمیزی شده است تا در قفسه شما برجسته شود. این پی وی سی کلکسیونی تقریباً 6.8 اینچ قد دارد، از جمله پایه دقیق، و در ژانویه 2025 عرضه خواهد شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر