این ماجراجویی جدید D&D شخصیت شروری را نشان می دهد که الهام بخش Vecna ​​از Stranger Things است

Wizards of the Coast به تازگی ماژول ماجراجویی Dungeons & Dragons را منتشر کرده است که طرفداران Stranger Things ممکن است بخواهند آن را بررسی کنند. اگرچه کتاب ماجراجویی Dungeons & Dragons – Vecna: Eve of Ruin ارتباط مستقیمی با خود سریال نتفلیکس ندارد، اما طرفداران سریال “Vecna” را به عنوان نام بد بزرگ فصل 4 Stranger Things می شناسند.

از نظر فنی، با وجود شباهت‌های ظاهری، Vecna ​​از Stranger Things همان شخصیت Vecna ​​از D&D نیست. نسخه رومیزی Vecna ​​از دهه 70 وجود داشته است و در دهه‌های بعد در تاریخ بازی برجسته‌تر شده است و در چندین خط داستانی رسمی به عنوان یک آنتاگونیست فوق‌العاده ظاهر شده است. او حتی در فصل اول Critical Role به عنوان شخصیت شرور ظاهر شد. طبیعتاً، از آنجایی که شخصیت‌های سریال Stranger Things، بازیکنان D&D هستند که در دهه 1980 زندگی می‌کنند، «Vecna» نام مستعار عالی برای موجودی بدجنس و شرور با قدرت‌های جادوگری است.

Dungeons & Dragons - Vecna: Eve of Ruin Adventure Book
Dungeons & Dragons – Vecna: Eve of Ruin Adventure Book

با این حال، اگرچه Vecna: Eve of Ruin یک چیز عجیب و غریب نیست، اما طرفداران این سری که می‌خواهند درباره همنام این موجود بیشتر بدانند، باید نگاهی به این ماژول ماجراجویی جدید بیندازند. این ماژول برای کاراکترهای با تجربه بین سطوح 10 و 20 طراحی شده است که با توجه به اینکه Vecna ​​یکی از قدرتمندترین دشمنان در دنیای D&D است و واقعا نمی تواند بمیرد، منطقی است. Vecna ​​ممکن است ستاره این سری باشد، اما این ماژول یک ماجراجویی چندجهانی است که مهمانی را به چندین تنظیمات D&D مانند Ravenloft و Spelljammer می برد و شامل چهره هایی از شخصیت های شناخته شده دیگر از کمپین های کلاسیک D&D است. و هی، از آنجایی که این یک داستان چندجهانی است، همچنان می‌توانید در حین بازی با Stranger Things ارتباط برقرار کنید.

بخوانید  DLC تگزاس Chain Saw Massacre قاتل جدید، قربانی جدید و نقشه جدید اضافه می کند

ماژول ماجراجویی Vecna: Eve of Ruin D&D اکنون با قیمت 56 دلار (60 دلار) در آمازون در دسترس است. نسخه ویژه Local Game Store با جلد هنری جایگزین نیز برای خرده فروشان شخص ثالث در آمازون در دسترس است (اگرچه کمی گرانتر است).

برای بازی، شما همچنین به دفترچه راهنمای پخش کننده D&D، راهنمای Dungeon Master و Monster Manual نیاز دارید که همگی به صورت جداگانه یا در یک مجموعه چند کتابی با قیمت 99 دلار (معمولاً 170 دلار) در آمازون موجود است. و اگر شخصیت‌های شما به اندازه کافی پیشرفته نیستند که بتوانند در ماجراجویی جدید Vecna ​​شرکت کنند، یا اگر تازه شروع کرده‌اید، چندین کتاب کمپین سطح پایین‌تر و مجموعه‌های آغازین نیز به فروش می‌رسند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر