اکثر بازیکنان ایکس باکس Hellblade 2 را تمام نکرده اند

بر 90 درصد بازیکنان نسخه Xbox Senua’s Saga: Hellblade 2 که قسمت داستانی را تمام نکرده اند.

Senua’s Saga: Hellblade 2 بزرگترین انحصاری Xbox در نیمه اول سال است 2024 او بود. اگرچه اکثر بازیکنان انتظارات زیادی از آن داشتند، اما در نهایت شایعات زیادی در مورد این مسابقه به وجود آمد. از مدت زمان کوتاه بازی گرفته تا عدم وجود گیم پلی جذاب Hellblade 2 پس از انتشار با انتقادات مختلفی مواجه شد.

با تنها 4000 بازیکن در Steam، همه چیز برای Ninja Theory خوب به نظر نمی رسید. اما وضعیت اکنون پیچیده تر است. زیرا تقریبا 90 درصد از بازیکنان ایکس باکس این بازی ویدیویی را کامل نکرده اند. حقیقت این است که Hellblade 2 کوتاه ترین بازی اکشن ماجراجویی سال 2024 تاکنون است. بنابراین این نرخ می تواند هشدار دهنده باشد.

TrueAchievements گزارش می دهد که تنها 13 درصد از بازیکنان Hellblade 2 را در ایکس باکس تکمیل کرده اند. این آمار با ردیابی دستاورد The End of Tyranny به دست می‌آید که با اتمام مرحله نهایی و پایان داستان به بازیکنان تعلق می‌گیرد.

بازی Senua Saga: Hellblade 2

وضعیت در شبکه Steam بهتر است و 37٪ از بازیکنان دستاورد فوق را به دست آورده اند. در ایکس باکس، تقریباً 52٪ از اولین رئیس شکست خوردند و دستاورد Next Sign را به دست آوردند. نکته مهم این است که تنها 30 دقیقه بعد از شروع بازی با این باس مواجه خواهید شد و کار سختی هم نیست.

Hellblade 2 بر روی Xbox Game Pass نیز منتشر شده است. بسیاری از بازیکنانی که علاقه چندانی به این بازی نداشتند، آن را امتحان کرده اند. انتشار یک بازی در یک سرویس اشتراک معمولاً میزان تکمیل آن را کاهش می دهد. در همین حال، به نظر می رسد که بازی جدید Ninja Theory نتوانسته است بازیکنان جدید یا کنجکاو را جذب کند. پس زمینه تاریک و عمیق بازی احتمالا چندان برای بازیکنان جذاب نبود.

بخوانید  منتظر نبردهای بسیار بزرگ در فصل دوم سریال خانواده اژدها باشید

البته Hellblade 2 نکات مثبت زیادی دارد. به عنوان مثال این بازی از نظر گرافیکی پیشرو است و منتقدان بازخورد مثبتی به آن داده اند. همچنین گفته می شود که نینجا تئوری چراغ سبز قسمت سوم را دریافت کرده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر