اولین نمایش Venom 3 با بازی تام هاردی به زودی منتشر خواهد شد

اولین تریلر بازی Venom: The Last Dance به تازگی فاش شده است و طرفداران می توانند به زودی آن را ببینند.

مقالات مرتبط:

به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر بازی Venom 3 اعلام شد پس از اینکه اولین تریلر بازی Venom 3 به تازگی لو رفت، اکنون دانیل ریچمن فاش کرده است که اولین تریلر بازی Venom: The Last Dance در روز دوشنبه این هفته منتشر خواهد شد. این کلیپ در مدت زمان 2 دقیقه و 27 ثانیه پخش خواهد شد و این کلیپ در واقع قرار است قبل از Bad Boys: Ride or Die در سینماها منتشر شود. از آنجایی که هر دو فیلم متعلق به سونی هستند، این امر منطقی و قابل پیش بینی بود.

تام هاردی در نقش ادی براک با نام مستعار ونوم، جونو تمپل، چیوتل اجیوفور و کلارک باکو از جمله بازیگرانی هستند که حضورشان در Venom 3 تا کنون تایید شده است، اما انتظار می‌رود که شاهد بازگشت میشل ویلیامز در نقش آن ونگ و استفن گراهام در نقش کارآگاه پاتریک باشیم. مولیگان . در این فیلم نیز حضور دارد. کلی مارسل که فیلمنامه دو قسمت اول Venom را نوشته است، مسئولیت کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه Venom: The Last Dance را بر عهده دارد و هاردی مارسل به نوشتن داستان فیلم کمک کرده است.

ادی براک با بازی تام هاردی در فیلم Venom: Let There Be Carnage با Venom مبارزه می کند

فیلم Venom به کارگردانی روبن فلیشر در سال 2018 روی پرده سینماها رفت و توانست بیش از 856 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی بفروشد. سپس در سال 2021 فیلم Venom: Let There Be Carnage به کارگردانی اندی سرکیس اکران شد و این فیلم توانست به فروش بیش از 506.8 میلیون دلار دست پیدا کند. این دو فیلم در باکس آفیس جهانی بیش از 1.3 میلیارد دلار فروش داشتند.

بخوانید  احتمال افشای نخستین بسته الحاقی دیابلو ۴

Venom: The Last Dance قرار است در 25 اکتبر 2024 به روی پرده های سینما برود. علاوه بر این، Kraven the Hunter در 30 آگوست 2024 (9 سپتامبر 1403) اکران خواهد شد. همچنین انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse هنوز تاریخ اکرانی ندارد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر