اولین نمایش Moana 2 دیزنی رکوردها را شکست

به گفته دیزنی، اولین تریلر Moana 2 رکورد بیشترین بازدید از یک تریلر دیزنی یا پیکسار را در روز اول انتشار خود شکست.

هفته گذشته اولین نمایش Moana 2 منتشر شد در حال حاضر در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوناین تریلر رکورد شکسته است. والت دیزنی اعلام کرد که اولین تریلر Moana 2 بیش از هر تریلر دیگری از دیزنی یا پیکسار در 24 ساعت اول انتشار خود بازدید داشته و رکوردها را شکست. اولین تریلر فیلم Moana 2 در روز اول انتشار بیش از 178 میلیون بار دیده شد.

در مقایسه بین پیکسار و دیزنی، اولین نمایش Inside Out 2 بیش از 157 میلیون بار، اولین نمایش Frozen 2 بیش از 116 میلیون بار و اولین نمایش Incredibles 2 بیش از 113 میلیون بار مشاهده شد. بار. اولین تریلر Moana 2 نیز قرار است قبل از Inside Out 2 به نمایش درآید که انتظار می‌رود افتتاحیه آن حدود 80 تا 85 میلیون دلار باشد که خبر خوبی برای دیزنی و پیکسار است.

موانا در موانا 2 بزرگ شده است

Moana 2 داستان موزیکال Moana را ادامه خواهد داد که همراه با Maui و گروهی از ملوانان کاملاً جدید و غیرعادی راهی سفر جدیدی می شود. موانا پس از دریافت یک پیام غیرمنتظره از اجداد کاوشگر خود، باید در سراسر اقیانوس در آب های خطرناک و گمشده سفر کند تا ماجراجویی جدیدی را تجربه کند که برخلاف آنچه قبلاً تجربه کرده است.

دیوید دریک جونیور، طراح هنر و داستان با سابقه در دیزنی، در کارنامه کاری خود روی انیمیشن موانا، انیمیشن رایا و آخرین اژدها و انیمیشن انکانتو کار کرده است و کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن Moana 2 را نیز بر عهده داشته است. آلسیا کراوالیو در نقش موآنا، دواین جانسون در نقش مائویی، تموئرا موریسون، نیکول شرزینگر و آلن تودیک از جمله بازیگرانی هستند که صداپیشگی Moana 2 را بر عهده دارند.

بخوانید  تریلر جدید Godzilla x Kong، همکاری گودزیلا و کنگ را نشان می دهد

انیمه Moana 2 برای اکران در تاریخ 27 نوامبر 2024 (7 دسامبر 1403) برنامه ریزی شده است. همچنین انیمه Inside Out 2 قرار است در تاریخ 14 ژوئن (25 ژوئن) اکران شود. ابیگیل بارلو، امیلی بیر و اوپتایا فوی که هر کدام برنده یا نامزد دریافت جایزه گرمی شده اند، ساخت موسیقی متن و موسیقی فیلم انیمیشن موآنا 2 را بر عهده دارند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر