اولین تبلیغ فصل 3 The Bear بازگشت آشوب به آشپزخانه را نشان می دهد

FX و Hulu اولین تریلر فصل 3 The Bear را منتشر کردند که در آن شاهد بازگشت آشوب به آشپزخانه هستیم.

به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیوناولین پخش فصل سوم The Bear منتشر شد. FX و Hulu به تازگی اولین تریلر فصل سوم The Bear را منتشر کرده اند که در آن کارمی، سیدنی و ریچی با مشکلات و هرج و مرج جدیدی در آشپزخانه مواجه می شوند که طی آن شاهد بخشی از رویدادهای این فصل هستیم که در آن باید به رقابت بپردازند. و کسب و کارهایی که بارها شکست خورده اند، برای رسیدن به بالاترین سطح ممکن تلاش بیشتری می کنند. در زیر می توانید تریلر را تماشا کنید:

از آپارات دانلود کنید

علاوه بر تریلر، پوستر جدیدی از فصل سوم The Bear نیز منتشر شده است که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید:

پوستر فصل سوم سریال خرس

سریال خرس برای فصل چهارم نیز تمدید شد که مراحل فیلمبرداری و تولید فصل سوم و چهارم این سریال کمدی به ترتیب به پایان رسید. خرس یک سرآشپز جوان به نام کارمن برزاتو را دنبال می کند که پس از خودکشی برادرش به شیکاگو به خانه بازمی گردد تا ساندویچ فروشی ایتالیایی خانواده را تصاحب کند. فصل اول این سریال کمدی نامزد دریافت 13 جایزه امی از جمله بهترین سریال کمدی سال شد.

جرمی آلن وایت، پسر ماس-باسرک، آیو آدابیری، لیونل بویس، لیزا کولون-زایاس، متی متسون، ابی الیوت، الیور پلات، کریس ویتسک، ادوین لی گیبسون، خوزه سروانتس و کوری هندریکس.، از جمله بازیگران حاضر در سریال خرس و ایفای نقش است. خرس توسط کریستوفر استورر و جوآنا کالو ساخته شده است که برای فصل های سوم و چهارم سریال کمدی-درام بازگشتند.

بخوانید  مصاحبه با بلوبر تیم سازنده نسخه ریمیک سایلنت هیل 2

تمامی قسمت های فصل سوم سریال The Bear شامل 8 قسمت از سرویس استریم Hulu در تاریخ 27 ژوئن 2024 (7 ژوئیه 1403 هجری قمری) پخش می شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر